کتاب نظام موضوعات «دفاع مقدس» تدوین می‌شود/ امتیاز ویژه دانشگاه برای پژوهش‌های حوزه دفاع و ایثار

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کتاب نظام موضوعات دفاع مقدس با همکاری معاونت علوم انسانی و بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس را به زودی تدوین خواهیم کرد و در اختیار دانشجویان قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، احمد صالحی آرا رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی">دانشگاه آزاد اسلامی">دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در نخستین جلسه وبینار ارائه پایان نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی با موضوع "دفاع مقدس" که در واحد الکترونیک برگزار شد، اظهارکرد: این ایام یادآور ۸ سال دفاع جوانمردانه جوانان ما در مقابل دشمن بعثی است؛ این حضور حماسی و سراسر اعتقاد و ایثار در ۸ سال دفاع مقدس، حاکی از ارادت مردم به ولایت و سلحشوری در برابر دشمن بعثی بود.

وی افزود: بنای ما بر این است که این ایام را گرامی و بزرگ بشماریم چرا که در این روزها حوادث بزرگی رخ داده و ما باید این روزها را به خوبی گرامی بداریم. دانشگاه آزاد اسلامی">دانشگاه آزاد اسلامی">دانشگاه آزاد اسلامی نیز به عنوان یکی از مراکز آموزشی پیشتاز در این زمینه، مبتنی بر تاکیدات مقام معظم رهبری، شورای عالی انقلاب فرهنگی و سند دانشگاه اسلامی، به دنبال این است که در حوزه دفاع مقدس، اقدامات پژوهشی لازم را شکل دهد.

صالحی آرا ادامه داد: کتاب نظام موضوعات دفاع مقدس با همکاری معاونت علوم انسانی و بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس را به زودی تدوین خواهیم کرد و در اختیار دانشجویان قرار خواهیم داد.‌ حوزه دفاع مقدس دارای موضوعات متنوعی است و بهشت پژوهشگران محسوب می شود لذا باید این بهای سنگین را برای نسل های آینده به خوبی تدوین کنیم.

وی در پایان گفت: تدوین پایان نامه های دفاع مقدس دارای امتیازات ویژه ای است که جزییات آن به زودی اعلام خواهد شد. حوزه دفاع مقدس گنجینه گران بهایی است که ما وظیفه داریم برای تدوین آن، پژوهش های متعددی را انجام دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1073694

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =