شرط وزارت برای مدیرعاملی نظری‌جویباری در استقلال

وزارت ورزش برای نظری‌جویباری پیام داده که بیاید و استقلال را در دست بگیرد ولی به این شرط که برای این مجموعه هزینه کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، روز گذشته با راه افتادن کمپینی، برخی از طرفداران استقلال از علی نظری‌جویباری، قائم‌مقام اسبق باشگاه استقلال درخواست می‌کردند بیاید و هدایت باشگاه استقلال را در دست بگیرد. علی نظری‌جویباری با سال‌ها سابقه فعالیت در باشگاه استقلال در مقام‌های مختلف از جمله قائم‌مقامی مدیرعامل، معاونت ورزشی، معاونت پشتیبانی، مسئول کمیته نقل و انتقالات و سرپرستی تیم فوتبال از هر نظر دارای تجربه کافی است و البته شخصاً از استقلالی‌های دوآتشه‌ای است که هر کس مدیر باشگاه باشد، با قدرت از او حمایت می‌کند و کاری به جناح‌بندی‌های مرسوم در فضای فوتبال و سیاست هم ندارد. هر زمان هم که خودش در باشگاه بوده با تمام وجود برای این مجموعه کار کرده است. از این‌رو هواداران استقلال با توجه به قرابتی هم که با محمود فکری دارد (باجناق هم هستند) در روزهای اخیر با کسب اطلاعاتی از حوالی خیابان سئول و وزارت ورزش اقدام به تشویق و ترغیب او کرده‌اند که مدیرعاملی باشگاه را در دست بگیرد.

روز گذشته تلاش کردیم با علی نظری‌جویباری حرف بزنیم ولی این امکان به دست نیامد تا سراغ افراد نزدیک به او برویم و از این طریق درباره صحت و سقم این موضوع کسب خبر کنیم که متوجه شدیم این بحث (مدیریت در استقلال) حرف امروز و دیروز نیست و از مدت‌ها پیش وزارت ورزش برای نظری‌جویباری پیام داده که بیاید و استقلال را در دست بگیرد ولی به این شرط که برای این مجموعه هزینه کند.

شرطی که هرگز مورد توافق او قرار نگرفته است و حتی شنیدیم او با بیان چندین نمونه مختلف از افرادی که ظرف این سال‌ها روی صندلی باشگاه نشسته‌اند، گفته چطور از آنها توقع هزینه کردن نداشته‌اند و حالا که نوبت به او رسیده، چنین شرطی برایش قایل شدند؟! حتی شنیدیم در این مذاکرات پنهانی این بحث هم مطرح بوده که چطور مدیران قبلی به محض انتصاب در سمت مدیریت باشگاه استقلال برای خودشان حقوق‌های 13 تا 25 میلیونی تعیین می‌کردند ولی حالا که نوبت به مدیرانی رسیده که دوره مدیریت فیفا را پشت‌سر گذاشته و کارنامه گذشته‌شان در باشگاه در فصل نقل و انتقالات مشخص است، حرف از خرج کردن برای استقلال مطرح می‌شود؟

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

کد خبر: 1078673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =