مسلمانان نسبت به توهین به مقدسات اسلامی حساسیت داشته باشند

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور اهل سنت گفت: مسلمانان باید در راستای ترویج اسلام و مقابله با دشمنان از هیچ تلاشی دریغ نکنند و نسبت به توهین به مقدسات اسلامی حساسیت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مولوی اسحاق مدنی مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور اهل سنت صبح امروز در وبینار پایان‌نامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با موضوع تقریب مذاهب اسلامی که به همتمرکز مطالعات و برنامه ریزی و تعالی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به تقریب و وحدت مسلمانان در صدر اسلام اظهارکرد: اگر امروز مسلمانان به دنبال بازگشت عظمت اسلام در زمان رسول الله(ص) هستند، راهی جز کنار گذاشتن اختلافات فرعی ندارند. درواقع همگی باید بهره گیری از آیات قرآن به ریسمان الهی چنگ بزنیم و نباید برسر مسائل اختلافی جنگ داشته باشیم.

وی افزود: پس از شهادت رسول الله(ص)، بزرگان اسلام با وحدت در مقبال دشمنان ایستادند ترویج اسلام کردند و اسلامی که تنها در شبهه جزیره عربستان  بود، در دنیا ترویج کردند. 

مشاور رئیس دانشگاه آزاد در امور اهل سنت ادامه داد: بسیاری از آیات قرآن به موضوع وحدت اشاره دارد و  دشمنان در طول تاریخ، همواره از تفرقه بین مسلمانان استفاده کرده‌اند. امت اسلامی در اصول با یکدیگر اختلاف ندارند؛ درواقع در بین مسلمانان اختلافاتی وجود دارد اما این اختلافات در حد ضربه زدن به مسلمانان نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ ذلتی بالاتر از این نیست که رئیس جمهور کشوری بخواهد به راحتی به پیامبر اسلام توهین کند و مسلمانان در برابر آن سکوت اختیار کنند؛ مسلمانان باید در راستای ترویج اسلام و مقابله با دشمنان از هیچ تلاشی دریغ نکنند و نسبت به توهین به مقدسات اسلامی حساسیت داشته باشند.

انتهای پیام/


 

کد خبر: 1078863

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =