ابتلای ۴۳ اسیر فلسطینی به کرونا در زندان‌های رژیم صهیونیستی

باشگاه اسیر فلسطینی اعلام کرد که ۱۲ اسیر فلسطینی دیگر در زندان «جلبوع» رژیم صهیونیستی به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(کرونا-در-زندان-های-رژیم-صهیونیستی">ایسکانیوز)، باشگاه اسرای فلسطینی با اشاره به ابتلای ۱۲ اسیر فلسطینی در زندان «جلبوع» تأکید کرد که به دلیل تماس این اسرا با اسرای دیگر احتمال افزایش تعداد اسرای مبتلا به کرونا در این زندان وجود دارد.

بر اساس این گزارش، اسرای مبتلا به کرونا در بخش ۳ زندان مذکور بوده‌اند و تعداد اسرا در این بخش ۹۰ نفر هستند. زندان جلبوع شامل چهار بخش است و ۳۶۰ اسیر در آن زندانی می‌باشند.

طبق گزارش وبگاه «عرب ۴۸»، باشگاه اسیر فلسطینی همچنین اعلام کرد که از زمان شیوع کرونا در ماه مارس گذشته تا کنون تعداد اسرای مبتلا به کرونا به ۴۳ نفر رسیده است و بیشترین شمار مبتلایان نیز در بخش «المعبار» زندان «عوفر» بوده است.

باشگاه اسیر فلسطینی بار دیگر از نهادهای حقوقی بین‌المللی از جمله صلیب سرخ جهانی خواست به مسئولیت خود عمل کرده و رژیم اشغالگر را برای موافقت با حضور کمیته پزشکی بی‌طرف در زندان‌ها جهت انجام آزمایشات اسرا، تحت فشار قرار دهد.

تعداد اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی تا پایان سپتامبر به حدود ۴۴۰۰ اسیر رسید که ۷۰۰ نفر از آن‌ها را زنان تشکیل می‌دهند.

منبع: فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1079485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =