دعوت از پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی برای حل مشکلات مدیریت شهری

رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه به دنبال حل مشکلات موجود در حوزه مدیریت شهری از طریق نظام موضوعات تدوین شده از سوی استادان و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی هستیم، گفت: پژوهشگران و ایده پردازان این دانشگاه می توانند ایده‌های خود را برای حل مشکلات در اختیار شورای عالی استان ها قرار دهند تا ما آن ها را به مجلس ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا احمدی رئیس شورای عالی استان‌ها صبح امروز در نشست مجازی "آغاز مرحله اجرایی تفاهم نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و شورای عالی استان‌ها" گفت: یکی از مشکلات کشور، نبود انسجام میان دستگاه‌ها است؛ لذا یکی از اقداماتی که در شورای عالی استان‌ها انجام دادیم، ایجاد انسجام و میان دستگاه‌ها بوده است.

وی افزود: تصویب یک قانون در مجلس شورای اسلامی شاید تا ۶ ماه طول بکشد؛ به همین دلیل دانشگاه آزاد اسلامی و شورای عالی استانها باید با استفاده از اختیارات و ظرفیت‌های خود در زمینه حل مشکلات و توسعه کشور گام های اساسی بردارند.

احمدی ادامه داد: به دنبال این هستیم که مشکلات موجود در حوزه مدیریت شهری را از طریق نظام موضوعات تدوین شده از سوی استادان و پژوهشگران دانشگاه آزاد حل و فصل کنیم و پژوهشگران و ایده پردازان این دانشگاه می توانند ایده‌های خود را برای حل مشکلاتی از جمله معماری اسلامی، در اختیار شورای عالی استان ها قرار دهند که ما آن ها را به مجلس ارائه دهیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: پیشنهاد می شود یک نفر از نمایندگان شورای عالی به عنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در استان ها حضور داشته باشد. همچنین پارک ها و فضاهای موجود در کشور این ظرفیت را دارند که پارک های علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در آن ها راه اندازی شود. اقتصادانان دانشگاه آزاد اسلامی نیز می‌توانند در زمینه احصای ظرفیت های سرمایه گذاری با نمایندگان شورای عالی استان ها همکاری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید به صورت شهرستانی نیز جلسات متعددی را با صورت مجازی برگزار کنند تا هم افزایی و همکاری میان دانشگاه و شورا، به نحو بهتری انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =