اعلام جرم سازمان بازرسی کل کشور برای اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

نماینده مجلس شورای اسلامی از اعلام جرم سازمان بازرسی کل کشور، برای اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که در عقد قرارداد با مارک ویلموتس مؤثر بودند، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، درباره سرنوشت پرونده مارک ویلموتس و اینکه گفته شد اعضای فعلی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نمی‌توانند در انتخابات ثبت‌نام کنند، خاطرنشان کرد: در این پرونده باید سؤالات خود را از دستگاه قضایی بپرسیم و آنها باید درباره سرنوشت پرونده نظر بدهند. این اعلام جرم توسط سازمان بازرسی کل کشور برای این هشت نفر (اعضای هیئت رئیسه) صورت گرفت و مرجع قضایی باید درباره پرونده توضیح بدهد.

قاضی‌زاده هاشمی در مورد حضور مسعود سلطانی‌فر در مجلس شورای اسلامی هم یادآورد شد: سؤال نمایندگان از وزیر را داشتیم و جلسه طولانی بود. سؤالات دیگری هم بود که در هفته‌های آینده به آنها رسیدگی می‌شود. راستینه (نماینده مجلس) از پاسخ وزیر ورزش قانع نشد و قرار است این سؤال در صحن علنی مجلس مطرح شود. وزیر ورزش باید به صحن علنی مجلس برای پاسخ به پرسش نماینده مذکور بیاید.

وی در مورد موضوع سؤالات مطرح شده از وزیر ورزش و جوانان گفت: محور سؤالات بیشتر درباره قراردادهای خارجی و بین‌المللی در باشگاه‌های بزرگ و نیز پرونده مارک ویلموتس بود. عملکرد مدیریتی و نظارتی وزارت ورزش و سؤالات دیگری هم مطرح بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =