مصوبات شورای عالی امنیت ملی صرفا از سوی دبیرخانه نهاد اعلام می‌شود

سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد که هرگونه اطلاع‌رسانی پیرامون مصوبات شورا و یا مواضع دبیرخانه این نهاد، صرفا از سوی سخنگوی دبیرخانه اعلام می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ کیوان خسروی سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با اعلام اینکه مصوبات شورای عالی امنیت ملی و مواضع دبیرخانه شورا صرفاً از سوی سخنگوی این نهاد اعلام می‌شود، تأکید کرد که مطالبی که امروز به عنوان مصوبات شورا و تصمیمات دبیرخانه آن در برخی رسانه‌ها منتشر شد غیر دقیق است.

وی افزود: مصوبات شورای عالی امنیت ملی و تصمیمات دبیرخانه آن در حکم اطلاعات محرمانه بوده و اعلام آن خارج از چارچوب ذکر شده مجاز نمی‌باشد.

خسروی در ادامه گفت: مجلس شورای اسلامی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی ارائه نموده و دبیرخانه ملاحظات مد نظر را در این خصوص به مجلس اعلام کرده است.

سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی کشورمان در پایان اظهار داشت: طرح نهایی که امروز به تصویب مجلس رسید بر اساس روال جاری در نهاد قانون‎گذاری کشور تدوین گردیده و حاصل نظر و اجماع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1082465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =