انقلاب اسلامی در گام دوم به توان دانشجویان و دانشگاهیان متکی است

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز گفت: انقلاب اسلامی در گام دوم و در اوج توطئه های چندبعدی و پیچیده سیاسی، امنیتی و اقتصادی دشمنان مستکبر بشریت، به توان دانشگاه و دانشجویان آگاه، مؤمن و بصیر خود متکی است و به آن می بالد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛  حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو پیامی بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

آن چیزی که ما از محیط دانشجویی‏ مان انتظار داریم، پیشرفت علم، پیشرفت اندیشه سیاسی، عمق اندیشه دینی و ایمان دینی، عمق معرفت دینی و روشن‏ بینی دینی، دست‏ یافتن به قلمروهای جدید هم در زمینه علم، هم در زمینه سیاست و هم در زمینه معرفت دینی در محیط دانشجویی است.

(مقام معظم رهبری مدظله العالی)

شانزده آذر؛ یادآور به خاک و خون کشیده شدن سه دانشجوی فرهیخته‌ میهن، به دست دژخیمان پهلوی است که در اعتراض به سفر رئیس جمهور آمریکا به پا خاسته بودند و این روز، روز دانشجو نام گرفت و سندی شد بر استکبارستیزی و حق محوری دانشجویان ایرانی.

امروز انقلاب اسلامی در گام دوم و در اوج توطئه های چند بعدی و پیچیده سیاسی، امنیتی،اقتصادی دشمنان مستکبر بشریت، به توان دانشگاه و دانشجویان آگاه و مومن و بصیر خود متکی است و به آن می بالد؛ دانشگاهیانی که شهدایی چون شهریاری، علی محمدی، احمدی روشن و تهرانی مقدم و دیگر شهدای جهاد علمی را تقدیم آستان الهی نموده اند.

این روزها هم دانشگاه متعهد و انقلابی، شهید فرهیخته‌، دکتر محسن فخری زاده را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی و ملت ایران و جبهه مقاومت نمود که یاد این شهید عزیز را گرامی می داریم.

امسال با شیوع ویروس منحوس کرونا، نهاد علم و دانش شرایط متفاوت و دشواری را تجربه می کند، که امید است با درخشش اندیشه و همت دست های دانشمندان این مرزوبوم، کشور سرشار از سلامتی و شادابی گردد.

اینجانب با تبریک روز دانشجو، مراتب احترام و ادب صمیمانه خود را به حضور عموم دانشجویان کشور به ویژه دانشجویان متدین، پرنشاط و اندیشمند دانشگاه های استان آذربایجان غربی تقدیم می دارم و از خدای متعال سعادت، شادکامی و موفقیت روز افزون را برای تک تک شما عزیزان مسالت می کنم و امیدوارم در مسیر تحقق اهداف بزرگ انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام راحل و رهبری عزیز انقلاب و اعتلای جمهوری اسلامی سربلند و سرافراز باشید.

عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان

کد خبر: 1082977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =