بی‌تفاوتی دانشجویان به مسائل اجتماعی نگران کننده است

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: بی‌تفاوتی دانشجویان به مسائل اجتماعی مصیبت بزرگی بوده که بسیار نگران کننده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی رضا بیابان نورد در جمع اعضای تشکل مجمع اسلامی دانشجویان گام دومی داراب اظهار کرد: در نگاه‌ رهبر معظم انقلاب، دانشجو فرد منفعلی نیست.

بیشتر بخوانید:

جهاد تبیین در بیانیه گام دوم انقلاب نقش محوری دارد

وی بی‌تفاوتی دانشجویان به مسائل اجتماعی را مصیبت بزرگی دانست و گفت: خیلی نگران‌کننده است کسی که بناست آینده امور مملکت در دست او باشد ولی نسبت به مسائل جامعه و سرنوشت مردم بی‌اعتنا باشد.

بیابان نورد تصریح کرد: گام دوم اشاره به نسل جوان دارد. در قسمت‌های بسیاری از این بیانیه به نسل جوان اشاره می‌شود. یعنی می‌خواهد به جوانان بگوید که باید خودتان را برای گرفتن مسئولیت‌های سنگین آماده کنید. البته نکات بسیار کلیدی همچون عدالت‌خواهی، آزادی، استقامت و پایداری و سبک زندگی در آن لحاظ شده است که هرکدام از این‌ها، جای تحلیل جداگانه‌ای دارد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی فارس گفت: دانشجویان باید با نگاه ویژه ای نسبت به تحقق هفت مأموریت جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب برنامه ریزی کرده و در جهت تبیین و اجرای آن در دانشگاه حرکت کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن پنجمین سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: تشکل دانشجویی که ظرفیت ویژه ای در عرصه های مختلف دارد باید با تمام ظرفیت دانشجویی خود را در جهت کار تخصصی به روی بیانیه گام دوم انقلاب بگذارد و در پنجمین سالگرد صدور بیانیه، رویکرد جدیدی را در این زمینه از سمت دانشجویان مشاهده کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1210689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =