تولید محتوای فرهنگی و پادکست توسط کانون‌های «رادیو» و «گویندگی»

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب گفت: کانون‌ رادیو و گویندگی واحد تهران غرب برای هفته منتسب به سالگرد شهادت سردار دل‌ها، تولید محتوای رادیویی و ویژه برنامه خواهد داشت.

حسین پیشگر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی پیرامون مکتب مقاومت و سردار سلیمانی اظهارکرد: هفته گذشته وبیناری با محوریت سردار سلیمانی با هدف ترویج افکار این شهید والا مقام در فضای دانشگاهی برگزار شد؛ در این مراسم یکی از متفکران و تحلیل گران منطقه حضور داشت و دلایل حضور مستشاری ایران در منطقه برای مقابله با جریان تفکیری را تبیین کند.

وی افزود: برگزاری چندین مسابقه کتابخوانی با موضوع حاج قاسم سلیمانی و برگزاری مسابقات تهیه کلیپ و دلنوشته از سوی کانون‌های دانشجویی نیز از جمله فعالیت‌های واحد تهران غرب در هفته منتسب به سردار دلها بوده است. البته برگزاری نشست‌های تبیینی با موضوعات متنوع به منظور تبیین مبانی فکری و مکتب سردار سلیمانی تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

پیشگر ادامه داد: آیین رونمایی از سردیس شهید مدافع حرم سید مصطفی موسوی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما است که با محوریت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و مدافعان حرم برگزار خواهد شد. در این مراسم سیروس صابری رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از همرزمان حاج قاسم سلیمانی حضور خواهد داشت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب با اشاره به فعالیت‌های این واحد دانشگاهی در زمینه جشنواره از حماسه تا حماسه تصریح کرد: تاکنون نزدیک به ۹۰ نفر از دانشجویان واحد تهران غرب در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند که البته این تعداد به مرور در حال افزایش است. همچنین از راه‌های مختلف به دنبال ایجاد انگیزه و ترغیب دانشجویان برای مشارکت در این جشنواره هستیم.

وی اضافه کرد: تمامی دانشجویان شرکت کننده در جشنواره از حماسه تا حماسه به طور روزانه درحال تولید محتوای مجازی با موضوعات مختلف هستند. بزرگداشت حماسه ۹دی و اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی جزو محورهای اصلی شرکت کنندگان طی این مدت بوده است که خوشبختانه تا امروز محتواهای بسیار خوبی از سوی دانشجویان تولید شده است.

پیشگر در پایان با اشاره به فعالیت کانون «گویندگی» واحد تهران غرب گفت: این کانون محتواهای خوبی با موضوعاتی از قبیل حماسه ۹دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در قالب پادکست‌های صوتی تهیه کرده است. کانون «رادیو» که تازگی راه‌اندازی شده، درحال تلاش برای تولید برنامه‌های رادویی به مناسبت‌های مختلف است. این کانون برای هفته منتسب به سالگرد شهادت سردار دل‌ها، تولید محتوای رادیویی و ویژه برنامه خواهد داشت و دانشجویان می‌توانند از برنامه‌های رادیویی این کانون بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086465

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =