«حشد شعبی» قدرت‌های بیگانه‌ها را به وحشت انداخته است

یک تحلیلگر عراقی با اشاره به نقش «حشد شعبی» در تأمین امنیت عراق، گفت: «حشد شعبی» به عنوان یک گروه مقاومتی قدرت های بیگانه را به وحشت انداخته و آنها را نگران ساخته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، «احمد عبدالساده» تحلیلگر عراقی در سخنانی از نقش حشد شعبی در تأمین امنیت عراق و مقابله با بیگانگان تمجید کرد. وی در این خصوص گفت: حشد شعبی قدرت‌های بیگانه را به وحشت انداخته و آنها را نگران ساخته است.

به گزارش الفرات نیوز، این کارشناس عراقی در ادامه یادآور شد: سید حسن نصرالله زمانی که گفت مقاومت موجب شده است تا لبنان بیش از پیش قوی باشد و در جهان مورد توجه قرار گیرد، کاملاً حق داشت. امروز نیز مقاومت در عراق موجب قوی‌تر شدن کشورمان شده است.

عبدالساده همچنین تصریح کرد: گروه مقاومتی حشد شعبی در عراق موجب شده است تا این کشور همچون لبنان بیش از پیش قوی باشد. با وجود حشد شعبی در صحنه عراق، قدرت‌های بیگانه می‌دانند که عراق دیگر لقمه آسانی برایشان نیست.

این تحلیلگر عراقی پیشتر نیز با انتشار یک پست توئیتری ضمن انتقاد شدید از اقدام آمریکا در تحریم فرماندهان حشد شعبی، گفته بود: تحریم فرماندهان حشد شعبی موجب تضعیف این گروه مقاومتی نمی‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1087639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =