هولیگان‌های ژیمناستیک به دنبال بازگشت به روزهای رکود

حدود ۳ سال و نیم از دوره ریاست زهرا اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک گذشته است؛ دوره‌ای که می‌توان دوره رنسانس در ژیمناستیک ایران قلمداد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)- ایمان میری؛ حدود ۳ سال و نیم از دوره ریاست زهرا اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک گذشته است؛ دوره‌ای که می‌توان دوره رنسانس در ژیمناستیک ایران قلمداد کرد. زمانی که اینچه درگاهی به فدراسیون ژیمناستیک آمد این فدراسیون به قدری فربه شده بود که همه بودجه آن صرف پرداخت حقوق و دستمزد به کارمندانش شده بود.

در همان ابتدا اینچه درگاهی تصمیمی گرفت که می‌شد تبعات آن را حدس زد. وی تلاش کرد ساختار معیوبی که سال‌ها ریشه‌ ژیمناستیک ایران را خشکانده بود اصلاح کند. این اصلاح ساختار باعث شد حتی وزیر ورزش هم از آن به نیکی یاد کند؛ هر چند در ادامه برخی سیاسی‌بازی‌ها که توسط کسانی که منافعشان از ژیمناستیک قطع شده بود باعث شد برای مدتی بین وزارت ورزش و فدراسیون ژیمناستیک شکاف ایجاد شود که البته این موضوع در ادامه و با حضور علی‌نژاد در این وزارتخانه کمتر شد.

از طرف دیگر اتفاقات و دستاوردهای بزرگی که برای ژیمناستیک ایران در این مدت رخ داد ثابت کرد اینچه درگاهی در مسیر درستی گام برداشته است. عوامل سیستم معیوب و ناسالمی که ژیمناستیک ایران را به یک حیاط خلوت برای آنها تبدیل کرده بود در طول همه این مدت تلاش کردند  هر طور که هست اجازه ندهند چرخ ژیمناستیک کشور بچرخد.

موفقیت‌های ژیمناستیک ایران در این ۳ سال و نیم آنقدر زیاد است که شاید با همه موفقیت‌های این رشته در طول تاریخ برابری کند. از نزدیک شدن به سهمیه المپیک که اتفاقی تاریخی بوده تا انتخاب اینچه درگاهی به عنوان یکی از ۲۰ مدیر برتر زن دنیا و ظهور ستاره‌های جوانی همچون کهنی و خسرونژاد و الفتی. در کنار این ها کسب موافقت فدراسیون جهانی با پوشش دختران ایران برای حضور در مسابقات بین‌المللی ژیم‌فورآل و آکروژیم. کسب مدال در المپیک جوانان هم باید به این دستاوردها اضافه کرد. ضمن اینکه نباید مدال هایی که در شاخه‌های مختلف کسب شده را هم فراموش کرد.

به هر حال آنهایی که مدام بر طبل مخالفت با فدراسیون ژیمناستیک زده‌اند این روزها بیشتر از هر زمان دیگر به این نتیجه رسیده‌اند که با توجه به اینکه اهالی ژیمناستیک از عملکرد اینچه درگاهی رضایت دارند شانسی برای بازگشت به روزهایی که خون ژیمناستیک را می‌مکیدند ندارند و مجبور هستند با تهمت و افترا و تلاش برای ایجاد بحران و حاشیه از حداقل شانس خود استفاده کنند.

تاریخ در خصوص این افراد که منفعت خود را به منافع ژیمناستیک کشور ترجیح داده‌اند قضاوت خواهد کرد و آن وقت است که از آنها به بدنامی یاد خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =