۵۰ درصد زمین‌های دانشگاه الزهرا پس گرفته شده است

رئیس دانشگاه الزهرا از بازپس‌گیری ۵۰ درصد زمین‌های دانشگاه الزهرا خبر داد و گفت: فرایند حقوقی پس گرفتن این زمین‌ها ۳ سال طول کشید.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مسعود کیخا، مهناز ملانظری رئیس دانشگاه الزهرا در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسکانیوز درباره حاشیه‌هایی که برای بازپس‌گیری زمین‌های دانشگاه رخ داد، گفت: کلیت کار این است که دانشگاه الزهرا سند زمین‌هایی را به نام خود دارد که بخشی از آنها در تصرف افراد دیگری است.

وی ادامه داد: در یک بازه زمانی دانشگاه برای پس گرفتن زمین‌ها اقدامات حقوقی لازم را کرد که فرآیند آن ۳ سال طول کشید و در نهایت احکامی صادر شده که اجرای آنها قطعی و لازم‌الاجرا است اما به خاطرات برخی ملاحظاتی که بوده تاکنون ۵۰ درصد زمین‌ها پس گرفته شده است.

ملانظری اضافه کرد: زمین‌های پس گرفته شده در تصرف کسانی بوده در قطعه‌های هزار متری زندگی می‌کردند و شرایط بهتری نسبت به دیگران داشته‌اند اما بخش‌های جنوبی همچنان در تصرف افراد دیگری است و منتظر فرصت بهتری هستیم که به این امر بپردازیم. 

رئیس دانشگاه الزهرا با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال فرصت پرداختن مفصل به موضوع زمین‌ها وجود ندارد این قول را داد که در جلسه مجزایی با حضور دفتر حقوقی دانشگاه و خبرنگار ایسکانیوز درباره جزئیات این زمین‌ها صحبت شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1091162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =