حمله به آرامکو با ۱۲ پهپاد  و ۸ موشک بالستیک 

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ارتش و کمیته های مردمی این کشور با ۱۲ پهپاد و ۸ موشک بالستیک عمق خاک سعودی را هدف قرار داده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از المسیره؛ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور با ۱۲ پهپاد و ۸ موشک بالستیک عمق خاک سعودی را هدف قرار داده‌اند.

بر اساس این گزارش، یحیی سریع گفت: در این عملیات، مقرهای و سازه‌های نظامی و حیاتی متعلق به عربستان سعودی هدف قرار گرفت. در جریان این عملیات، علاوه بر شرکت نفتی آرامکو، پایگاه هوایی «ملک عبدالعزیز» در الدمام هدف قرار گرفته است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در رابطه با جزئیات عملیات اعلام کرد: شرکت آرامکو با ۱۲ پهپاد از نوع «صماد -۳» و ۸ موشک از نوع «ذوالفقار»، «بدر» و «سعیر» هدف قرار گرفت. مواضع نظامی دیگری در «نجران» و «عسیر» با شش پهپاد از نوع «قاصف k۲» هدف حمله قرار گرفته است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تأکید کرد که نیروهای مقاومت یمنی آماده انجام عملیات شدیدتر و سخت‌تر نظامی هستند. وی گفت: تا زمانی که محاصره و تجاوز نظامی به یمن ادامه داشته باشد، حملات یمنی‌ها نیز استمرار خواهد داشت.
انتهای پیام/

کد خبر: 1091702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =