رژیم صهیونیستی به دنبال سنگ اندازی در مسیر انتخابات فلسطین است

عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس تصریح کرد که رژیم صهیونیستی از طریق بازداشت اعضای این جنبش در اراضی اشغالی به دنبال سنگ اندازی در مسیر انتخابات ملی فلسطین است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از فلسطین الیوم؛ «حسام بدران» عضو جنبش مقاومت اسلامی حماس به اقدامات خصمانه اخیر نظامیان صهیونیست در اراضی اشغالی فلسطین واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: بازداشت نامزدهای انتخابات فلسطین توسط نظامیان رژیم صهیونیستی مداخله آشکار در امور داخلی ما است. این عضو حماس تأکید کرد که جنبش متبوعش تحت هر شرایطی به برگزاری انتخابات مجلس قانونگذاری پایبند خواهد بود.

حسام بدران ضمن محکومیت بازداشت شیخ حسن وردیان، یکی از اعضای لیست انتخاباتی حماس در کرانه باختری، اعلام کرد که بازداشت نامزدهای انتخاباتی یا احضار آن‌ها به ویژه نمایندگان لیست «قدس وعده‌گاه ماست» مداخله آشکار در امور داخلی فلسطین و تلاش برای سنگ‌اندازی بر سر راه برگزاری انتخابات است.

بدران عنوان کرد که جنبش متبوعش تماس‌های گسترده‌ای با طرف‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برقرار کرده و خواستار اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی به منظور توقف هرگونه دخالت در امور داخلی فلسطین و روند برگزاری انتخابات شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1092534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =