رونمایی از ۳ مهره کلیدی پرسپولیس در آستانه دیدار با گوا

بخش هندی سایت جهانی گل، دو هافبک و کاپیتان پرسپولیس را مهره‌های کلیدی سرخپوشان می‌داند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ گوا آغازی هیجان‌انگیز در لیگ قهرمانان داشت و از هر دو بازی اول خود امتیاز گرفت. این تیم که در رتبه دوم جدول گروه E ایستاده، با قهرمان لیگ حرفه‌ای ایران و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰-۲۰۱۹ روبرو می‌شود. صدرنشین گروه E که توسط مدافع پیشین تیم ملی ایران یعنی یحیی گل‌محمدی هدایت می‌شود، با ۴۱ امتیاز صدرنشین لیگ ایران است.

در آستانه دیدار گوا با غول‌های ایران، «گل» نگاهی به سه بازیکن کلیدی پرسپولیس ایران می‌اندازد:

جلال حسینی
این بازیکن از سال ۲۰۱۶، بخش جدایی‌ناپذیر پرسپولیس به شمار می‌رود و با ۱۱۵ بازی ملی، از این حیث در رده چهارمین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران قرار دارد. این مدافع در ۳۹ سالگی، هنوز با قدرت پیش می‌رود و مانند یک ستون در دفاع پرسپولیس است. حسینی تاکنون چهار گل در لیگ ایران به ثمر رسانده و تنها گل تیمش را مقابل الوحده وارد دروازه این تیم کرد.

احمد نوراللهی
بازیکن تیم ملی ایران با زدن شش گل در ۱۹ مسابقه، بهترین گلزن این تیم در فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ حرفه‌ای ایران است.

مهدی ترابی
هافبک ۲۶ ساله تیم ملی ایران با ۱۱ گل، دومین گلزن برتر پرسپولیس در فصل ۲۰-۲۰۱۹ بود. این بازیکن ابتدای این فصل به قطر رفت که به‌خاطر مصدومیت، فرصت چندانی برای بازی در تیم العربی پیدا نکرد. ترابی مقابل الریان یک پاس گل داد و در سه مسابقه خود در لیگ ایران با پیراهن پرسپولیس، یک بار گلزنی کرده است.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

کد خبر: 1093630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =