استقلال ایران - الشرطه عراق؛ نبرد مرگ و زندگی در روز پایانی

استقلال آخرین بازی اش را به امید صدرنشینی و صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا در برابر الشرطه عراق برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ در چارچوب هفته پایانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم های استقلال ایران و الشرطه عراق از ساعت ۲۲:۱۵ در زمین دوم ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده عربستان به مصاف هم خواهند رفت.

در همین زمینه فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با الشرطه عراق تاکید کرد: مهم‌ترین فاکتور بازی فردا این است که برای صعود همه چیز دست خودمان است. چیزی که مسلم است، این است که ما فردا بازی بسیار سختی داریم. من بلد هستم که چگونه بازیکنانم را آماده بازی کنم تا هر یازده بازیکنی که فردا بازی می کنند با یک قلب و یک جسم واحد مقابل حریف قرار بگیرند.

در ادامه نیز الکساندر ایلیچ سرمربی الشرطه گفت: ما به دنبال کسب نتیجه و پیروزی مقابل استقلال هستیم و قصد داریم تا رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را بهتر از نحوه ای که آن را آغاز کردیم، به پایان برسانیم. ما آماده ایم تا ارزش هایمان را پس از پیروزی در برابر الدحیل، در این مسابقه نیز تأیید کنیم. انگیزه بازیکنان عالی است. همه بازیکنان را در اختیار داریم و ما فردا بهترین تلاش خود را خواهیم کرد.

استقلال چاره‌ای جز بردن ندارد

لیگ قهرمانان آسیا برای آبی پوشان رویایی آغاز شد آن ها که در دو بازی نخست در برابر حریفان به دو برد پرگل دست یافتند در سه دیدار بعدی نتوانستند عملکرد خوب خود را تکرار کنند و از کسب پیروزی باز ماندند. شاگردان مجیدی در شرایطی به مصاف الشرطه می‌روند که برای صعود به مرحله بعدی، باید به مانند بازی رفت الشرطه را شکست دهند. بازیکنان استقلال که تحت تاثیر بازی های فشرده و سه روز یکبار خسته شده اند در این دیدار محکوم به برد هستند چرا که در صورت شکست یا تساوی در برابر حریف عراقی از دور مسابقات کنار خواهند رفت.
دیدار رفت این دو تیم با برتری سه بر صفر استقلال به پایان رسید.

الشرطه به دنبال دومین برد

الشرطه عراق یکی از اولین تیم های حذف شده مسابقات ، در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که در بازی قبل خود یکی از شگفتی های این جام را آفرید و موفق شد الدحیل قطر را شکست دهد. این مسئله نشان‌دهنده این است که آنها با وجود حذف از مسابقات همچنان انگیزه خود را از دست نداده اند و اگر استقلال این تیم را دست کم بگیرد به مانند الدحیل سورپرایز خواهد شد. عراقی ها قصد دارند که مسابقات لیگ قهرمانان امسال را با سربلندی ترک کنند و با پیروزی در این دیدار ، علاوه بر کسب دومین برد خود ، نشان دهند که پیروزی در برابر الدحیل اتفاقی نبوده است.

در جدول رده بندی استقلال با هشت امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به الدحیل و الاهلی در صدر جدول گروه C قرار دارد و الشرطه سه امتیازی، قعرنشین گروه است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =