جدایی کمالوند از استقلال/ تلاش هیات مدیره برای منصرف کردن

مسئولان باشگاه سایپا برای سپردن هدایت تیم فوتبال این باشگاه با فراز کمالوند به توافق رسیده اند اما مسئولان استقلال تمایلی به جدایی وی ندارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در زمان حضور کاروان استقلال در عربستان و در اوج دیدارهای آسیایی این تیم بود که خبری در خصوص پیشنهاد باشگاه سایپا به فراز کمالوند مدیرفنی آبی پوشان برای در دست گرفتن هدایت این تیم منتشر شد.

بعد از آنکه استقلال در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا بهترین نتایج ممکن را گرفت و با شایستگی به عنوان صدرنشین گروه مرگ از این رقابت‌ها صعود کرد، این زمزمه‌ها قوی‌تر از گذشته مطرح شد.

در حالی که تنها چند ساعت از بازگشت آبی پوشان به تهران می‌گذرد، برخی اخبار حکایت از توافق نهایی سایپا و فراز کمالوند داشته و حتی جدایی او از جمع آبی پوشان را برای همین امروز و فردا بسیار محتمل می‌دانند.

با اینکه باشگاه استقلال هیچ موضع رسمی در خصوص این اخبار ندارد تا این سکوت شائبه جدایی کمالوند را قوی‌تر نماید، اما خبرنگار ما کسب اطلاع کرد برخی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در تلاش هستند تا کمالوند را برای ادامه همکاری با استقلال راضی کنند. این تلاش‌ها از شب گذشته و بلافاصله بعد از رسیدن پرواز استقلال از جده به تهران آغاز شد.

انتهای پیام/

منبع:مهر

کد خبر: 1094596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =