جدایی فراز از فرهاد

جدایی کمالوند از استقلال در حالی رقم خورد که حالا انتخاب جایگزین وی از حساسیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، امیر کریمی (کارشناس فوتبال)؛ جدایی کمالوند از استقلال واقعیت داشت و او از جمع آبی‌ها جدا شد. در همین ابتدا اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که استقلال و پرسپولیس هستند که به افراد شخصیت می دهند نه برعکس. در همین راستا اما در مورد بازیکن و مربی تفاوت هایی هست، جایگزین کردن بازیکن جدا شده در هر سطحی شاید خیلی ساده تر از عضوی از کادر فنی باشد، چرا که مربی آن هم به شکل مغز متفکر در کادر فنی عملا ایجاد کننده ساختار تیمی و نظم دهنده آن و همچنین احیا کننده بازیکنان در سیستم موردنظر خود می باشد، پس در تعریف نکته بالا در مورد مربی شاید یک ارتباط دوسویه شکل گیرد.

برد - برد

جدایی کمالوند از استقلال بعد از بازی های آسیایی می تواند از منظرهای مختلف مورد بررسی قرار گیرد اما به نظر می‌رسد حضور کمالوند در همین مدت کم از لیگ یک به یکی از بالاترین مرتبه های لیگ برتر و حالا جدایی او یک اتفاق برد برد را برای او و استقلال رقم زده، که حالا او در اختیار سایپا هست چرا که او مدتهاست از لیگ برتر دور بوده و اگر هم حضور داشته در تیم هایی بوده که دردسرهایشان به مراتب بیشتر از موهبت حضورشان  هست، اما حالا یکی از تیم های کم دردسر و کم توقع و با امکاناتی چون سایپا پیگیر او هست، توجه داشته باشید که کمالوند در سی سالگی تجربه یادگار امام تبریز و هفتاد هزار تماشاگر را داشته و حالا باید پتانسیل های خود را در مقام سرمربی برای سایپا به کاربرد. سوی دیگر موضوع استقلال  هست که هم صعود کرده به دور حذفی آسیا و هم به دور و کورس قهرمانی لیگ برتر در حضور ترکیبی او با مجیدی در روی نیمکت بازگشته. پس باز هم به نظر می رسد که تا اینجای کار دو طرف موضوع سود خود را به نظر برده اند. اما دقیقا اینجا نقش حساس انتخاب بعدی در مورد جایگیزینی کمالوند شکل می گیرد، چرا که حالا باید یک تیم از مربی به مربی دیگر سوییچ کند که در گوران مسابقات می تواند چالشی خطرناک برای یک تیم باشد.

انتخاب صحیح

اما مجیدی که در سومین حضور در استقلال اتفاقا موفق تر  از دوره های قبل نشان داده و این اتفاق می تواند سرمنشا فصل جدیدی در زندگی ورزشی او باشد. سرمربی استقلال که یکی از دلایل موفقیت هایش در این یکی دو ماه حضور در راس کادر فنی انتخاب های بجا کادر فنی بوده و همچنین میدان دادن به بازیکنانی که در حال گذراندن روزمرگی بودند، حالا در معرض آزمونی دیگر از این دست قرار دارد، چرا که مجیدی نشان داده اصولا به این سادگی به کسی در کنار خود روی نیمکت اعتماد نمی کند و حالا علاوه بر این گزینه باید  داشته های فنی او هم مورد توجه داشته باشد خارج از اسم و رسم ها و انتخاب های رنگی ، حالا مجیدی هست و انتخابی دیگر برای ادامه راه استقلالی که خود ساخته.

انتهای پیام/

کد خبر: 1094673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =