نمایشگاه الکامپ ١۴٠٠، تیرماه برگزار می‌شود

نظام صنفی رایانه‌ای تهران اعلام کرد: بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی «الکامپ» که سال گذشته به دلیل شیوع کرونا لغو شد، تیر ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، نظام صنفی رایانه‌ای تهران (نصر) امروز - سه شنبه - در نشست خبری ماهانه خود از برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ خبر داد.

این نمایشگاه سال قرار بود سال گذشته مانند تمام ٢۵ دوره قبل برگزار شود اما شیوع کرونا باعث لغو هر سه تاریخ تعیین شده از سوی مسئولان برگزاری شد اما رویداد جانبی و مهم آن یعنی الکام استارز به صورت آنلاین برگزار شد.

«حسین اسلامی»، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در نشست خبری این سازمان اعلام کرد امسال نمایشگاه الکامپ اواخر تیر ماه و توسط این سازمان برگزار خواهد شد.
او در این مورد گفت: در تلاش هستیم الکامپ امسال مانند دوره‌های گذشته برگزار شود.

شورای سیاست‌گذاری و کمیته اجرایی الکامپ در حال برنامه‌ریزی و انجام مذاکرات مورد نیاز برای برگزاری هستند و امیدواریم پایان تیر ماه این رویدار برگزار شود.

 این نمایشگاه برعکس دوره‌های گذشته با مدیریت نصر تهران برگزار خواهد شد نه نصر کشور.

آزاد معروفی عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و که جزییات مورد نیاز این نمایشگاه توسط وی پیگیری می‌شود، افزود: الکامپ بیست و ششم به صورت کاملا حضوری برگزار می‌شود. ابتدا قرار بود این نمایشگاه اواخر خرداد برگزاری شود؛ اما پس از برگزاری جلسات مختلف توانستیم آن را به اواخر تیرماه منتقل کنیم. همچنین کل فضای نمایشگاه نیز به برگزاری الکامپ بیست و ششم اختصاص دارد. او تاکید کرد این نمایشگاه امسال برگزار می‌شود مگر این که شرایط کرونا اجازه برگزاری نمایشگاه را به ندهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096089

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =