تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی با حضور حداکثری و انتخاب اصلح

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: استادان بسیجی تمام تلاش خود را در درجه نخست به‌منظور جلب حضور حداکثری و انتخاب اصلح برای تحقق تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی به کار ببرند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، نشست بصیرت‌افزایی با موضوع «دولت جوان حزب‌اللهی و گام دوم انقلاب اسلامی» با حضور جمعی از استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با برشمردن جریان‌شناسی احزاب و گروه‌های فعال در انتخابات ریاست جمهوری به تشریح شاخصه‌های دولت جوان حزب‌اللهی و نقش و جایگاه آن در شکل‌گیری دولت اسلامی پرداخت و اظهار کرد: در صورت تشکیل دولت اسلامی می‌توان به تحقق جامعه اسلامی و سپس تمدن نوین اسلامی امیدوار بود.

سیدمحمود هاشمی با توجه به نقش و جایگاه خطیر استادان دانشگاه به‌عنوان جامعه نخبگانی تأکید کرد: در شرایط فعلی نفوذ کلام و نقش‌آفرینی استادان در تنویر افکار عمومی به‌خصوص محیط دانشگاهی بسیار مؤثر بوده و استادان بسیجی باید در این شرایط حساس تمام تلاش خود را در درجه نخست برای جلب حضور حداکثری و انتخاب اصلح به کار ببرند تا شاهد تحقق منویات مقام معظم رهبری درباره تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =