نبرد شیاطین سرخ با آقای لیگ اروپا بر سر جام

دیدار نهایی مسابقات لیگ اروپا امشب در ورزشگاه میسکی لهستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،مجتبی احسانی؛ تیم‌های منچستریونایتد و ویارئال امشب و از ساعت ۲۳:۳۰ در فینال لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

اوله گنار سولسشر پیش از بازی فردای تیمش مقابل ویارئال گفت: در یک مسابقه فینال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد بنابراین ما باید برای بازی فردا آماده باشیم. این بازی می‌تواند یک گام مهم برای آینده ما باشد. ما یک تیم جوان در اختیار داریم که طی سالهای گذشته دوباره آن را ساخته ایم. ما باید حضور در فینال را تجربه کنیم و از آن لذت ببریم.

در ادامه نیز اونای امری، سرمربی ویارئال اظهار کرد: یونایتد تیمی متشکل از بازیکنان بسیار خوب است و اعتبار بالایی دارد. ما برای این باشگاه و بازیکنانش و رقابت احترام زیادی قائلیم. ما باید در زمین احترام و ایده خود را نشان دهیم.

سولسشر نخستین جام را میخواهد

منچستری ها که پس از صعود به لیگ اروپا از فرم ایده آل خود فاصله گرفته اند در این دیدار کار سختی را برابر حریف خواهند داشت. شیاطین سرخ که از تجربه بسیار بیشتری نسبت به ویارئال در بازی های اروپایی برخوردارند شانسشان برای قهرمانی بیشتر از حریف است. اوله گونار سولسشر که از زمانی که به عنوان سرمربی منچستر یونایتد انتخاب شده است موفق به کسب جام با این تیم نشده در این بازی می تواند این طلسم را بشکند و نخستین قهرمانی خود را بدست بیاورد. حالا باید منتظر ماند و دید منچستری که این فصل لیگ جزیره را با کسب مقام نایب قهرمانی به پایان رساند آیا می تواند از آخرین فرصت خود برای کسب جام در این فصل استفاده کند یا خیر؟

زیردریایی های زرد امیدوار به آقای متخصص

شاید در نگاه اول ویارئال تیم ضعیف تر این جدال باشد اما حضور اونای امری روی نیمکت این تیم که سابقه سه بار قهرمانی در این بازی‌ها را دارد میتواند ورق را برای آنها برگرداند. این بازی برای ویارئال نیز به مانند منچستر آخرین فرصت برای کسب جام است به همین خاطر آنها هرگز از تلاش دست نخواهند کشید و برای بدست آوردن مقام قهرمانی تلاش خواهند کرد. ویارئال که امسال را در لیگ اسپانیا با کسب رتبه هفتم به پایان رساند و موفق نشد سهمیه لیگ اروپا را بدست بیاورد می تواند علاوه بر قهرمانی، سهمیه این مسابقات برای فصل بعد را نیز برای خود رزرو کند. زیردریایی‌های زرد در این فصل لیگ اروپا هیچ شکستی را متحمل نشده اند که این نشان‌دهنده آمادگی بالای آنها در این مسابقات بوده است.

غیبت کاپیتان نگرانی اصلی سولسشر

بعد از تمرین آخر منچستریونایتد که پیش از دیدار برابر ویارئال در گدانسک برگزار شد مطابق پیش بینی های قبلی هری مگوایر نتوانست در آن حضور پیدا کند تا غیبت کاپیتان منچستر یونایتد در مسابقه فینال لیگ اروپا مقابل ویارئال قطعی شود. اکسل توانزبه و اریک بایی از بیشترین شانس برای جانشینی مگوایر برخوردارند.

سابقه تقابل دو تیم

ویارئال و منچستریونایتد تا کنون چهار بار به مصاف هم رفته اند که هر چهار دیدار آنها با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. نکته جالب اینکه در هر چهار تقابل قبلی دو تیم، نتیجه تساوی ۰-۰ بدست آمده است.

افتخارات دو تیم در لیگ اروپا

منچستری ها در سال ۲۰۱۷ موفق شدند برای نخستین بار به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست یابند اما ویارئال تا کنون موفق به کسب قهرمانی در لیگ اروپا نشده است آنها تا پیش از این سه بار به مرحله نیمه نهایی این بازی‌ها رسیده بودند که در هر سه مرتبه نیز مقابل حریفان شکست خورده و از رسیدن به دیدار نهایی بازمانده بودند. این دیدار نخستین حضور آنها در فینال محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1096968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =