نیلی: مناظرات انتخاباتی صداوسیما مردم را راضی نکرد / برگزاری نشست خوشه‌های فکری با کاندیداهای ریاست جمهوری

رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری در صداوسیما مردم را راضی نکرده است، گفت: امیدواریم که خوشه‌های فکری در هفته آینده نشستی را با کاندیداها برگزار کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)؛ محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران صبح امروز در سی و دومین اجلاس روسای دانشگاه‌های بزرگ که به میزبانی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی درحال برگزاری است، گفت: اتفاقات دوران کرونا و پساکرونا قابل پیش بینی نیست که بدانیم چگونه باید از ظرفیت‌ها استفاده کنیم همانطور که با شیوع این بیماری تصورها بر این بود که تمامی کارها را می‌توان بصورت دورکاری و مجازی پیش برد، اما حال دیده می‌شود که فرهمگ سازمان با دورکاری محقق نمی‌شود.

رییس دانشگاه تهران به خوشه‌های فکری اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه خوشه‌های فکری تاکنون دستاوردهای خوبی داشته‌اند. نه تنها فرصت بررسی مسایل کشور را داشتند بلکه به نهادهای تصمیم‌گیر نیز کمک‌های بسیاری کرده‌اند لذا با توجه به آنکه به انتخابات. یاست جمهوری ۱۴۰۰ نزدیک می‌شویم این خوشه‌ها می‌توانند در این راستا هم یاریگر باشند.

نیلی احمدآبادی با بیان اینکه بکی از افتخارات کشور انتخابات و مشارکت حداکثری مردم برای آن است، عنوان کرد: هرچند که مردم از شیوه تایید صلاحیت‌های شورای نگهبان راضی نیستند، اما این امر دلیل نمی‌شود که مشارکت مردم برای انتخابات کم و آینده کشور با مشکل مواجه شود.

وی اظهار داشت: خوشه‌های فکری در این مرحله می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند. امیدواریم که بتوانند با کمک یکدیگر نشستی را با کاندیداهای ریاست جمهوری برای بررسی برنامه‌های کاری و عقاید آن‌ها برگزار کنند.

رییس دانشگاه تهران ادامه داد: متاسفانه مناظرات و برنامه‌های صداوسیما برای انتخابات مردم را راضی نکرده است و باید سوالات دقیق‌تر و کارشناسی‌تر بررسی شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم در هفته آینده خوشه‌های فکری با یکدیگر هماهنگ شوند و دانشگاه‌ها بار دیگر بتوانند نقش خود را در کمک به کشور ایفا کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1098836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =