دعوت انجمن علمی انقلاب از مردم و دانشگاهیان برای حضور حداکثری در انتخابات

انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران طی بیانیه‌ای عموم مردم به ویژه دانشگاهیان، جوانان و فرهیختگان را به حضور با نشاط، حداکثری و دشمن شکن در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)، انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران طی بیانیه ای به مناسبت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد: انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران، با توجه به حساسیّت زمان و اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، بنا به رسالت ملی و انقلابی خود عموم شهروندان میهن اسلامی به ویژه دانشگاهیان، جوانان و فرهیختگان را به حضور با نشاط، حداکثری و دشمن شکن در انتخابات فرا می ­خواند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت سربلند ایران!

در شرایطی به پیشواز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می­رویم که انقلاب اسلامی به عنوان مردمی ­ترین انقلاب جهان، با برداشتن گام­های استوار در جهت اهداف و آرمان­های الهی و انسانی، اکنون وارد «دوّمین مرحله ی خودسازی و جامعه پردازی و تمدّن سازی شده است». این انقلاب به دلیل برگزیدن شعارها، آرمان­ها، اهداف، جهت، راه و روش­های اصیل و مبتنی بر آموزه­ها و زیرساخت­های بنیادین اسلام ناب محمدی (ص) «با قدرت و شکوه پا به میدان نهاد؛ چهارچوب ها را شکست؛ کهنگی کلیشه ها را به رخ دنیا کشید؛ دین و دنیا را در کنار هم مطرح کرد و آغاز عصر جدیدی را اعلام نمود». بدون تردید چنین انقلابی نمی ­توانست و نمی ­تواند مقبول و مورد رضایت قدرت­های سلطه­گر و مستکبر جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیزم بین الملل قرار گیرد.

استکبار جهانی که از همان آغاز، انقلاب اسلامی را قدرتی سخت و سهمگین در مقابل سلطه و منافع نامشروع خود در دنیای پسا انقلاب می ­دید با بغض و دشمنی بی­سابقه­ای به مقابله با این خیزش الهی پرداخت و از هیچ شرارت، تهاجم و فتنه­ای برای مقابله همه جانبه با انقلاب دریغ نکرد. نقشه­ های شومی از قبیل تحرکات قومی و اقدامات تجزیه ­طلبانه، جنگ تحمیلی هشت ساله، فتنه منافقین، ایجاد و تقویت گروهک­های تکفیری در جوار مرزهای جمهوری اسلامی، فتنه 88، شورش­های کور خیابانی، تحریم­های شکننده، جنگ نرم و راه اندازی هزاران شبکه صوتی، تصویری، ماهواره ه­ای، اینترنتی و به کارگیری هزاران رسانه مکتوب و مجازی، فقط بخش آشکاری از هجمه همه­ جانبه استکبار علیه انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته با عنایات الهی و همت، استقامت، تلاش و جهاد مردم آگاه، بصیر و دشمن شناس ایران عزیز، عزت، عظمت، شجاعت و پایمردی خود را به رخ جهانیان کشید و با اتکاء به توانمندی­های داخلی، قدم­های استوار و بازوان ستبر، دشمنان کینه­توز خود را با انواعی از شکست­های خفت ­بار روبرو ساخت.

علی­رغم میل دشمنان، ایران اسلامی به برکت اعتماد به نفس ملی، استقامت، جهاد و اهدای عزیزترین فرزندان رشید خود به پیشگاه خداوند بزرگ در طول همین سال­ها توانسته است در بسیاری از زمینه ­های حیاتی به افتخارات درخشان و پیشرفت­های شگفت ­آوری دست یابد. ثبات و امنیت مثال زدنی کشور، حفظ تمامیت ارضی، تولید علم و فناوری، تاسیس هزاران شرکت­ دانش ­بنیان، چرخه سوخت هسته ­ای، سلول­های بنیادین، فناوری نانو، زیست­ فناوری، دانش هوا فضا، صنایع دفاعی پیشرفته، رکوردهای برتر جهانی در دانش­های پزشکی، مهندسی، سدسازی، راه سازی و آبادانی شهرها و روستاها و اهداء شهد شیرین عدالت در تقسیم منابع، به دورافتاده­ ترین نقاط محروم کشور و صدها دستاورد بزرگ دیگر، افتخارات شگفت­آوری است که به برکت انقلاب بر تارک این مرز و بوم نقش بسته است.

بی­گمان در کنار این افتخارات بزرگ، برخی از ناکامی ­ها، ضعف مدیریت­ها، سوء استفاده­ از موقعیت­ها و همچنین خوش­بینی، ساده­انگاری و اتکاء بر دشمنان نیز بخش­هایی از ظرفیت­ها و توانمندی­های کشور را گرفتار اختلال و امید را در بخشی از بدنه جامعه با فرسایش، یأس و بی اعتمادی به برخی از مسئولان مواجه ساخته است.

مروری هرچند گذرا بر حوادثی که بر انقلاب اسلامی گذشته است این حقیقت را در مقابل دیدگان هر انسان منصفی می­ گذارد که جبهه استکبار در تهاجم علیه ملت ایران در طول چهار دهه گذشته، همواره از یک ائتلاف شیطانی مرکب از آمریکا، صهیونیزم بین­الملل، چند کشور اروپایی و ارتجاع عرب بهره برده است.

چشم­های بصیر ملت ایران حضور فعال این ائتلاف شیطانی را هم در شورش­های تجزیه طلبانه، هم در فتنه منافقین، هم در جنگ تحمیلی، هم در فتنه 88، هم در تحریم­های اقتصادی، و هم در تهاجم فرهنگی و جنگ روانی به وضوح دیده ­اند.

اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری همین ائتلاف شیطانی با استفاده از همه امکانات و تجهیزات  خبری و رسانه­ای اقدام به راه­اندازی  یک جنگ روانی تمام عیار علیه استقلال، امنیت و آرامش ملت ایران نموده است. ائتلاف شومی که در جنگ تحمیلی یک­پارچه از صدام حمایت کرد، در تحرکات قومی بر طبل تجزیه ایران ­کوبید، در فتنه منافقین از قاتلان فرزندان این مرز و بوم با گشاده دستی پذیرایی کرد، در فتنه ­ها و آشوبها همه امکانات رسانه­ای خود را برای پشتیبانی از فتنه­گران و برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم به صحنه آورد، در تحریم ­های غیر انسانی، ملت ایران را در سخت­ ت

رین فشارهای اقتصادی قرار داد، از وحشیان داعش و گروهک­های تروریستی در ریختن خون بی­گناهان، تجاوز به نوامیس و نابودی خانه و کاشانه مردم مظلوم منطقه، حمایت آشکار نمود، با به شهادت رساندن ناجوانمردانه بزرگترین اسطوره مبارزه با تروریسم تکفیری، سردار دل­ها حاج قاسم سلیمانی قلوب میلیون­ها انسان آزاده جهان را به درد آورد، اکنون همان ائتلاف شوم با به صحنه آوردن همه امکانات و تجهیزات رسانه­ای این بار با ابراز دلسوزی، یأس پراکنی و بزرگ جلوه دادن پاره­ای از مشکلات اقتصادی که بخشی از آن نیز برآمده از تحریم­های ظالمانه و عهدشکنی آنان است مردم ایران را به عدم حضور در انتخابات فرا می ­خواند.

فرزندان آگاه و بصیر ایران زمین که از آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا امروز بارها و بارها دست پلید این ائتلاف شیطانی را در همه نقشه­های شوم و فتنه­ های کور و ریختن خون برادران و خواهران خود دیده است، با تأسی به راه و سیره نورانی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی و لبیک به ندای خلف صالحش حضرت آیت الله امام خامنه­ای، به یقین این نغمه شوم و وسوسه شیطانی لشکر اشرار به سرکردگی شیطان بزرگ را نیز همچون گذشته با حضور حماسی خود در انتخابات پیش رو ناکام خواهد گذاشت و داغ ننگ دیگری بر پیشانی استکبار جهانی خواهد زد.

انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران، با توجه به حساسیّت زمان و اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، بنا به رسالت ملی و انقلابی خود عموم شهروندان میهن اسلامی به ویژه دانشگاهیان، جوانان و فرهیختگان را به حضور با نشاط، حداکثری و دشمن شکن در انتخابات فرا می ­خواند.

حضور حداکثری مردم در انتخابات سیلی محکم دیگری است بر چهره زشت ائتلاف شومی که طی سالیان طولانی بدترین خباثت ­ها را در حق مردم ایران روا داشته­ اند. بی­ گمان انتخاب رئیس جمهوری مردمی، دلسوز، با نشاط، انقلابی، ولایت مدار، مؤمن به توانایی­های نسل جوان، دارای مدیریت و کفایت، آشنا با مسایل و مشکلات اصلی کشور، با تجربه و امتحان داده و با پرونده­ای از خدمت بی­منت، فساد ستیزی و مبارزه با تبعیض و بی­عدالتی، می­تواند به برچیده شدن بسیاری از نابسامانی­ها اقتصادی، سوء مدیریت ­ها، قبیله­ گرایی­ ها، اشرافیت­ ها، رانت ­خواری ­ها و یأس­ ها بیانجامد و کشور را بیش از پیش در مسیر سعادت و بهروزی قرار دهد. 

کد خبر: 1099521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =