حضور خادمان حرم امام رضا(ع) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد

نمایندگان آستان قدس رضوی و خادمان حرم امام رضا (علیه‌السلام) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزدحضور یافتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)، همزمان با دهه کرامت و میلاد باسعادت امام رضا (علیه‌السلام) خادمان آستان قدس رضوی و هیئات همراه، با پرچم منور بارگاه ملکوتی امام هشتم(علیه‌السلام) با ورود به دانشگاه آزاد اسلامی یزد و همچنین حضور در بیمارستان شاه ولی و دیدار با تعدادی از بیماران و کادر درمان این دانشگاه، فضای مجموعه را آکنده از شمیم معطر هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت کردند.

حجه الاسلام حسن زارع مسئول دفاترنهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان و امام جماعت مسجد شهید صدوقی دانشگاه با قدردانی از تلاش حوزه دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه، حضور خدام همراه با پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا(علیه‌السلام) را سبب آرامش روحی و معنوی مجموعه دانشگاه دانست و گفت: هرساله توفیق و تلاش حضور خدام رضوی در استان‌ دارالعباده یزد و در ویژه برنامه جشن ولادت(زیر سایه خورشید)، به‌ خصوص در این مسجد شهید صدوقی دانشگاه و در جوار هشت شهید گمنام، انشالله باعث خیر و برکت برای دانشگاهیان می‌شود.

در ادامه این حضورسفیران حرم رضوی، سخنرانی و مولودی خوانی توسط خادمین حرم آستان قدس رضوی در جمع نمازگزاران دانشگاه انجام شد.

در پایان این مراسم نمایندگان و خدام آستان قدس رضوی با اهدای تبرکات به نمازگزاران از حرم ملکوتی امام رضا(علیه‌السلام) از تلاش‌های مجموعه دانشگاه  در این لزوم قدردانی کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1100406

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =