مانشافت از گروه مرگ جان سالم به در برد

با برگزاری دیدارهای روز گذشته و قطعی شدن صعود آلمان و پرتغال تکلیف شانزده تیم دور حذفی یورو ۲۰۲۰ مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، محمدمعین ملکی؛ مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ روز گذشته با انجام چهار دیدار به پایان رسید. در پایان مرحله گروهی شانزده تیم به مرحله یک هشتم مسابقات رسیدند و هشت تیم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند. بازی های دور حذفی پس از دو روز استراحت از روز شنبه ۵ تیرماه آغاز خواهد شد.

تیم های صعود کننده

گروه A: در گروه A این رقابت‌ها تیم های ایتالیا و ولز به عنوان دو تیم برتر گروه و تیم سوئیس به عنوان یکی از چهار تیم برتر سوم گروه های شش گانه راهی یک هشتم پایانی شدند. ترکیه دیگر تیم گروه از دور بازی ها کنار رفت.

گروه B: در این گروه دانمارکی ها به لطف پیروزی پرگل روز پایانی برابر روسیه و علیرغم داشتن تنها سه امتیاز، پس از بلژیک ۹ امتیازی در جایگاه دوم جدول قرار گرفتند و به همراه این تیم راهی دور حذفی مسابقات شدند. تیم های فنلاند و روسیه نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

گروه C: در این گروه هلند با ۹ امتیاز به عنوان تیم اول و اتریش با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم به دور حذفی مسابقات رسیدند. اوکراین نیز به عنوان یکی از چهار تیم سوم جواز صعود به دور حذفی را کسب کرد. مقدونیه شمالی بدون امتیاز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

گروه D: در این گروه تیم های انگلیس و کرواسی به عنوان دو تیم اول و جمهوری چک به عنوان یکی از تیم های سوم جواز حضور در مرحله حذفی رقابت‌ها را کسب کردند. اسکاتلند با یک امتیاز چهارم شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

گروه E: در این گروه تیم های سوئد و اسپانیا به ترتیب در جایگاه اول و دوم گروه قرار گرفتند و به دور بعد راه یافتند. دیگر تیم های این گروه یعنی اسلواکی و لهستان از دور رقابت‌ها حذف شدند.

گروه F: در گروه مرگ این رقابت‌ها آلمان با گل دقایق پایانی گورتسکا از شکست مقابل مجارستان گریخت و به عنوان تیم دوم پس از فرانسه راهی دور یک هشتم پایانی شد. پرتغال نیز به عنوان بهترین تیم سوم جواز حضور در مرحله بعد را کسب کرد و مجارستان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مرحله یک هشتم پایانی

برنامه بازی های این مرحله بدین شرح است:

ولز _ دانمارک 

ایتالیا _ اتریش 

هلند _ چک 

بلژیک _ پرتغال 

اسپانیا _ کرواسی 

فرانسه _ سوییس 

انگلیس _ آلمان 

سوئد _ اوکراین

مرحله یک هشتم پایانی این رقابت‌ها پس از دو روز استراحت و از روز شنبه با دیدار تیم های ولز و دانمارک آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =