قاضی زاده هاشمی: برخی سعی دارند شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کنند

نماینده مشهد در مجلس گفت: متأسفانه برخی از جریان ها هنوز در فضای بداخلاقی که در دوره انتخابات ایجاد کرده بودند، مانده اند و سعی دارند با خبرسازی، شرینی حضور و مشارکت مردم را تلخ کنند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سیّد امیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه  طرح اشکالی از سوی شما درباره میزان آرای اعلامی شما در انتخابات گفت: بنده در مصاحبه ای گفتم میزان رأی من را یک میلیون و ششصد اعلام کردند و اشکالی به سیستم شمارش آرا وارد کردم ولی متاسفانه برخی از رسانه ها همین را مستمسک قرار دادند و تیتری زدند که با واقعیت همخوانی ندارد. البته همانطور هم که مشخص شد دولت در سیستم شمارش آرا خطا کرده بود که بعدا آن را اصلاح کردند.

وی افزود: وقتی شورای نگهبان به عنوان ناظر در انتخابات حضور دارد و از رأی مردم به عنوان حق الناس صیانت می کند امثال بنده به عنوان کاندیدای انتخابات نگرانی یا دغدغه ای از این باب نداریم و شما دیدید که با ورود شورای نگهبان میزان رأی اعلامی توسط دولت اصلاح شد.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: صحت انتخابات توسط شورای نگهبان تایید شده است ولی متاسفانه برخی از جریان ها هنوز در فضای بداخلاقی که در دوره انتخابات ایجاد کرده بودند، مانده اند و سعی دارند با خبرسازی، شرینی حضور و مشارکت مردم را تلخ کنند ولی با بصیرت مردم این توطئه ها و خبرسازی ها خنثی شده است و الان همه باید تلاش کنیم تا منتخب مردم بتواند گره مشکلات مردم را باز کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =