تماس ویدئویی گروهی به تلگرام اضافه شد

شرکت تلگرام پس از مدت‌ها انتظار، امکان تماس گروهی را اضافه کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز به نقل از انگجت، انتظار طولانی برای تماس ویدیویی گروهی برای آمدن به تلگرام به پایان رسیده است. با جدیدترین نسخه برنامه‌های iOS، اندروید و دسکتاپ تلگرام، کاربران می‌توانند چت‌های صوتی گروهی خود را به تماس ویدیویی گروهی تبدیل کنند. شما این گزینه را در اختیار دارید که ویدئوی کسی را روی صفحه خود پین کنید تا در صورت پیوستن شرکت کنندگان جدید به تماس، آن‌ها در مرکز آن قرار بگیرند. اگر می‌خواهید یک سخنرانی داشته باشید یا می‌خواهید چیزی را به نمایش بگذارید، می‌توانید صفحه خود را به اشتراک بگذارید. در اینجا، شما می‌توانید همزمان دوربین و صفحه خود را به اشتراک بگذارید.

محدودیت های تماس ویدئویی گروهی تلگرام

با انتشار نسخه جدید، تماس‌های ویدئویی گروهی تلگرام محدود به ۳۰ نفر اولی است که به یک چت می‌پیوندند، اما این شرکت می‌گوید که این تعداد "به زودی" با گسترش چت‌های صوتی برای پشتیبانی از رویدادهای زنده و سایر ویژگی‌های جدید، افزایش می‌یابد. شما می‌توانید در تماس‌های ویدیویی گروهی از طریق تلفن و همچنین رایانه لوحی و رایانه شرکت کنید. در این دستگاه ها، تلگرام از موارد اضافی صفحه نمایش که آن‌ها ارائه می‌دهند بهره‌مند خواهد شد تا دید بهتری از هر آنچه اتفاق می‌افتد را به شما ارائه دهد. به طور خاص، در رایانه‌های لوحی می‌توانید یک صفحه کناری را باز کنید تا یک نمای تقسیم شده با یک شبکه از شرکت کنندگان ویدیو و یک فهرست از همه افراد در تماس مشاهده کنید.

بالاخره تلگرام تماس ویدیویی گروهی را اضافه می‌کند

با اینکه تلگرام دیرتر از بسیاری از رقبای خود تماس‌های ویدیویی گروهی را اضافه کرده است، اما این پیام رسان مدت‌ها منتظر آمدن این ویژگی بوده است. بدیهی است که تلگرام مهلت زیادی را از دست داد ، اما اکنون که سرانجام تماس ویدیویی گروهی در برنامه وجود دارد ، مطمئنا بسیاری از کاربران تلگرام از این افزودن استقبال می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1100820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =