سیاه ترین کابوس برای آبی اناری‌ها

قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا به پایان رسید و هنوز سرنوشت نهایی این موضوع مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، هادی شاه‌مرادی؛ سرانجام روزی در فوتبال جهان از راه رسید که هیچکس انتظارش را نمی‌کشید. اتفاقی که افراد زیادی را ناراحت کرد و تعداد قابل توجهی را هم خوشحال! تیتر خبر این است؛ «پایان حضور لیونل مسی در بارسلونا». بله، مسی دیگر بازیکن آبی اناری‌ها نیست. قرارداد او امروز به پایان رسید.

حالا بیش از ۷۵۰۰ روز از عقد اولین قرارداد لیونل مسی با بارسلونا می‌گذرد. از قراردادی که روی یک برگ دستمال کاغذی نوشته شد! و امروز نقطه پایانی بر دوران حدودا ۲۱ ساله این بازیکن در جمع کاتالان‌ها بود. برای هواداران بارسا که فکرش را هم نمی‌کردند شاهد چنین اتفاقی باشند، امروز مانند یک کابوس زنده شروع شد. هرچند خوان لاپورتا رئیس این باشگاه در پیامی امیدوارکننده از اراده بالای لئو و بارسا برای ماندگاری و ادامه همکاری خبر داد اما کمی بعد مشخص شد واقعیت چیز دیگری است.

تلاش های نافرجام لاپورتا

لاپورتا پیشتر نیز برای جلوگیری از این اتفاق سعی کرد مسی را پای میز مذاکره بکشاند اما موفق نشد و حالا نیز معلوم نیست بتواند از پس این ماموریت بزرگ برآید. البته این به معنای قطعی شدن جدایی مسی از بارسا نیست و در درون این باشگاه همه بر این باروند که قطعا ستاره آرژانتینی ماندنی است و فصل بعد هم با پیراهن آبی اناری به میدان خواهد رفت اما حقیقت آشکار این است که لیو از صبح امروز بازیکن آزاد شده محسوب می‌شود.

شاید بهترین خبر برای هواداران بارسلونا این باشد که رابطه لاپورتا با مسی و پدرش خوب است و این روزها که لیونل همراه با آرژانتین به دنبال قهرمانی در کوپه آمریکاست، لاپورتا مدام با پدر مسی که مدیربرنامه‌اش نیز می‌باشد در تماس است و مذاکراتی نیز صورت گرفته اما هنوز اختلافاتی وجود دارد. اختلافاتی که شنیده می‌شود اساسی است اما زمان رسیدن به توافق بر سر آنها مشخص نیست. شاید خیلی زود انجام شود و شاید هم زمان زیادی ببرد.

ضرر و زیان بارسلونا از این اتفاق

لاپورتا دنبال این است که هر چه سریعتر به توافق نهایی برسد. این هدف او چند دلیل مهم دارد؛ اول از همه اینکه برای اعتبار جهانی باشگاه بارسلونا خیلی بد است که بهترین بازیکنش بدون تیم باشد و آزاد تلقی شود. از آن مهمتر اینکه در نبودن لیونل مسی ضررهای مالی زیادی به این باشگاه وارد خواهد شد چرا که بدون حضور مسی، بخش مهمی از قراردادهای اسپانسرینگ باشگاه لغو می‌شود.

هنوز نه ماندن مسی قطعی است و نه رفتنش اما هرچه که هست فشارهای اجتماعی و رسانه‌ای روی این موضوع بسیار زیاد است و باید دید در آینده چه اخبار جدیدی در این خصوص منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1101530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =