اتهام زنی دوباره وزیر خارجه انگلیس علیه ایران

دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس در توییتی از بیانیه ناتو علیه ایران درباره محکومیت حمله به کشتی مرسر استریت استقبال کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایسکانیوز، دومینیک راب، وزیر امور خارجه انگلیس امروز (سه شنبه) در واکنش به اتهام زنی بی اساس ناتو به ایران در پی حادثه حمله به کشتی رژیم صهیونیستی در دریای عمان در توییتی از این اقدام ناتو ابراز خرسندی کرد.

وزیر امور خارجه انگلیس در توییت خود نوشت: «از پیوستن ناتو به انگلیس و شرکای بین المللی در محکومیت حمله غیرقانونی به کشتی مرسر استریت استقبال می کنیم.»

در ادامه این توییت راب ادعا کرد: «ما معتقدیم که این حمله عمدی و از طرف  ایران بوده است. ایران باید فوراً به اقدامات بی ثبات کننده خود پایان دهد.»

ساعاتی پیش ناتو در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حادثه حمله به کشتی مرسر استریت، در اتهاماتی بی اساس ایران را مسئول این حادثه دانست و در ادامه اتهام زنی‌ها به ایران ادعا کرد که نگران اقدامات بی ثبات کننده ایران در منطقه است.

پس از حادثه حمله به کشتی مرسر استریت، رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس بدون ارائه هیچگونه ادله‌ای انگشت اتهام را به سمت ایران نشانه رفته و مدعی دست داشتن جمهوری اسلامی ایران در این حادثه شدند.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در پاسخ اعلام کرد: ایران به عنوان ضامن امنیت خلیج فارس، بیانیه‌های تحریک آمیز و به صورت هماهنگ طراحی شده از سوی انگلیس و آمریکا را قویاً محکوم می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1105535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =