مهندسی کلان فرهنگی وظیفه وزیر ارشاد دولت سیزدهم است

شاه حسینی گفت:در دولت سیزدهم باید چهره‌های انقلابی، متعهد و ولایت‌مدار برای مدیریت حوزه فرهنگی و هنری کشور انتخاب شوند.

انسیه شاه حسینی، کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص توقعات اهالی هنر از دولت سیزدهم اظهار کرد: در دولت سیزدهم باید چهره‌های انقلابی، متعهد و ولایت‌مدار برای مدیریت حوزه فرهنگی و هنری کشور انتخاب شوند. دست تمامی هنرمندان وابسته به سفارت های بیگانه را که در این سال ها آسیب جدی بر پیکره فرهنگ کشور زدند از سینما کوتاه کند.

کارگردان فیلم سینمایی زیباتر از زندگی ادامه داد: در کنار این مسئله انتخاب ۳ وزیر برای من اهمیت ویژه‌ای دارد؛ وزرای اقتصاد، دفاع و فرهنگ و ارشاد اسلامی که برای بنده از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار هستند و معتقدم این وزارتخانه ها هستند که در راستای پیشبرد اهداف کلان کشور با یکدیگر ارتباط مستقیم دارند.

وی ادامه داد: بنده امیدوارم در کابینه آیت الله رئیسی به جز چهره های انقلابی شاهد حضور هیچ فرد دیگری نباشیم، البته ایشان خودشان فردی انقلابی و ولایتمدار هستند و بی تردید جز افراد انقلابی برای پست های مهم و کلیدی کشور شخص دیگری را انتخاب نخواهند کرد.

شاه حسینی سپس با بیان اینکه آقای رئیسی باید در خصوص انتخاب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دقت ویژه داشته باشند متذکر شد: نگرانی بنده این است که فردی برای وزارت ارشاد انتخاب شود که فرهنگ و هنر را نشناسد و دوباره این حوزه همان ولنگاری سابق را ادامه دهد.

کارگردان فیلم‌های سینمایی شب به خیر فرمانده و پنالتی خاطرنشان کرد: همچنین توصیه ویژه ای به یکایک بزرگواران دارم و آن این است که مراقب نفوذی هایی که گرگ هایی در لباس میش هستند باشند، ما همواره از ۲ عامل رنج می بریم اول نفوذی های در لباس دوست و دیگر انقلابی های ناآگاه؛ از این رو من امیدوارم کسانی امور فرهنگی و سینمایی کشور را در دست بگیرند که به مهندسی کلان فرهنگی وقوف کامل داشته باشند.

وی در پایان این گفتگو تأکید کرد: سینمای انقلاب باید احیاء شود از این رو آدم هایی که در این سال ها در سینما جولان می دادند و آسیب جدی به سینما زدند باید کنار گذاشته شوند و مسئولان نباید بگذارند آن ها به آسیب های شان ادامه دهند؛ این افراد اگر فیلمنامه ای به نفع نظام و انقلاب داشتند باید حمایت شوند در غیر این صورت در دولت سیزدهم نباید خبری از سینمای ضد ارزشی، سبک سرانه و مبتذل باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1107088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =