کشف بیش از ۳٠٠ میلیون دز واکسن تقلبی در دنیا

زالی گفت: اخیرا سازمان بهداشت جهانی گزارش داده که بیش از ۳۰۰ میلیون دز واکسن کرونا تقلبی در نقاط مختلف دنیا کشف شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران عصر امروز در برنامه راه اندازی مرکز واکسیناسیون کرونا در بیمارستان یکی از بانک‌های عامل، اظهار کرد: فرایند واکسیناسیون جمعی در کشور ما تاکنون به صورت رایگان بوده و هزینه‌های مربوطه از سوی دولت تامین شده است.

زالی افزود: اگر بخش خصوصی بخواهد واکسن وارد کند مورد حمایت ستاد کرونا قرار خواهد گرفت. در حال حاضر   در مرحله اول ۱۲ مرکز در مناطق تحت پوشش سه دانشگاه علوم پزشکی در تهران مستقر شدند تا خدمات ۲۴ ساعته را ارائه بدهند.

 فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا افزود: موضوع مهم توزیع واکسن در این مراکز است که آن هم با سرعت انجام خواهد شد.

او ادامه داد: اخیرا سازمان بهداشت جهانی گزارش نگران کننده‌ای در عرصه جهانی داده که بیش از ۳۰۰ میلیون دز واکسن کرونا تقلبی در نقاط مختلف دنیا کشف شده است. این واکسن‌ها در شبکه متعارف توزیع واکسن نبوده و از طریق شبکه‌های موازی غیر اصولی و استاندارد، کشف شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =