یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی

شهرک نشینان صهیونیست نیز امروز تحت حمایت نظامیان رژیم اشغالگر به مسجدالاقصی یورش بردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری العهد، منابع فلسطینی گزارش دادند که رژیم اشغالگر صهیونیستی با یورش به مناطق مختلف نابلس در کرانه باختری اشغالی به خانه چند تن از جوانان فلسطینی حمله کرده و منزل آنها را مورد تفتیش قرار دادند.

این منابع گزارش دادند که در پی یورش نظامیان صهیونیست درگیری های گسترده ای میان رزمندگان مقاومت با نیروهای اشغالگر صورت گرفت.

شهرک نشینان صهیونیست نیز امروز تحت حمایت نظامیان رژیم اشغالگر به مسجدالاقصی یورش بردند.

شهرک نشینان افراطی رژیم صهیونیستی بعد از یورش به مسجدالاقصی با انجام اقدامات تحریک آمیز ضد فلسطینییان شروع به سر دادن شعارهای ضد اسلامی کردند.

روز گذشته نیز شهرک نشینان افراطی صهیونیست به منطقه «باب العامود» در مجاورت مسجد الاقصی یورش برده و به طرز تحریک آمیزی اقدام به رقص و پایکوبی کرده و پرچم‌های رژیم صهیونیستی را بدست گرفتند.

همزمان با این اقدام شهرک نشینان، نظامیان اسرائیلی هم فلسطینیان را در محله شیخ جراح مورد حمله و ضرب و شتم قرار دادند.

شهرک نشینان همچنین در محوطه های اطراف مسجد الاقصی و مقابل ورودی های آن دست به راهپیمایی زدند.

این تحرکات متجاوزانه صهیونیستها هم زمان با آن صورت میگیرد که دادگاه رژیم صهیونیستی با صدور حکمی حق برگزاری «نیایش یهودیان» در مسجد الاقصی را صادر کرد که همین امر ادعاهای کابینه رژیم صهیونیستی در خصوص عدم تغییر اوضاع موجود در مسجد الاقصی را نقض می کند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه‌ای به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای مجاز دانستن برگزاری نیایش یهودیان در مسجدالاقصی هشدار داد.

در این بیانیه آمده است که این تصمیم رژیم صهیونیستی باطل است و ملت فلسطین با تمام توان و عزمی راسخ با هرگونه تلاش برای هتک حرمت به مسجدالأقصی مقابله خواهند کرد. این اقدام ، زمینه را برای تجاوزهای پی در پی صهیونیست‌های افراطی به مسجدالأقصی فراهم می‌کند.

شیخ عمر الکسوانی، مدیر مسجدالاقصی امروز پنجشنبه تاکید کرد که وضعیت مسجدالاقصی خطرناک است و مسئولیت عواقب تصمیماتی که اسرائیل جدیدا درباره این مکان مقدس اتخاذ کرده بر عهده خود این رژیم است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1114003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =