جزئیات ثبت‌نام آزمون زبان دانشگاه تهران اعلام شد

جزئیات ثبت‌نام و زمان برگزاری آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، جزئیات ثبت‌نام و زمان برگزاری آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران اعلام شد. بر این اساس آزمون جمعه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. ثبت نام آزمون از شنبه ۱۵ آبان ماه آغاز  شد و در ساعت ۱۲ شب شنبه ۲۲ آبان ماه پایان خواهد یافت. نتیجه این آزمون شنبه ۶ آذر ماه ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد.

آزمون صرفاً با رعایت کلیه اصول بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی که به تأیید مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تهران نیز رسیده است، برگزار خواهد شد.

داوطلبان هنگام ورود با دستگاه تب سنج کنترل خواهند شد و از ورود افراد با علائم سرماخوردگی اکیداً جلوگیری به عمل خواهد آمد. به همراه داشتن و استفاده از ماسک توسط داوطلبین الزامی است. رعایت نکردن مقررات و ضوابط بهداشتی اعلامی از قبل و در طول برگزاری آزمون از سوی داوطلبان موجب محرومیت آن‌ها از حضور یا ادامه حضور در آزمون خواهد شد.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون می بایست حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل دانشکده مربوطه حضور بهم رسانند. ساعت شروع آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد.

داوطلبان می توانند از  ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد از سایت کارت خود را پرینت بگیرند. در صورتی که موفق به گرفتن پرینت نشدند در روز آزمون با ارائه کارت ملی به آن‌ها کارت ورود به جلسه داده خواهد شد. 

داوطلبان باید در ثبت کد ملی خود برای ثبت نام در آزمون نهایت دقت را داشته باشند؛ زیرا کد ملی اشتباه به هیچ وجه قابل تصحیح نیست و کارنامه با همان کد ملی ثبت شده صادر خواهد شد. داوطلبان  پس از ثبت نام تا ۲۴ ساعت کاری بعد به صفحه شخصی خود مراجعه و در قسمت آزمون های ثبت شده، تأیید ثبت نام خود را ملاحظه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1117988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =