استقلال برنده این دربی خواهد شد

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که آبی پوشان برنده شهرآورد خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، در آستانه دربی 97 دو تیم پرسپولیس و استقلال فقط یک امتیاز با هم اختلاف امتیاز دارند و همین موضوع به حساسیت این بازی دامن میزند. در همین خصوص گفتگویی با محمد نوازی پیشکسوت تیم استقلال گفتگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

شرایط دو تیم شبیه هم است

کاری به اختلاف نتایج دو بازی اخیر دو تیم ندارم، در نکات فنی شرایط دو تیم شبیه هم است. بله یک تیم بیشتر برده و یکی بیشتر مساوی کرده، یکی هنوز نباخته و یک تیم تجربه باخت دارد، اما هیچکدام اینها روی جو حاکم بر دربی تاثیرگذار نیست.
با توجه به نفراتی که استقلال در اختیار دارد و بازیکنانی که برای پرسپولیس بازی می‌کنند مشخص است که وزن استقلال برای دربی بیشتر است. استقلال با این برد به آرامش لازم برای قهرمان شدن خواهد رسید.

فکر میکنم استقلال برنده این بازی باشد

همه می‌دانیم حساسیت ذاتی این بازی آنقدر بالاست که تاثیر آن بر تمام جوانب زندگی فوتبال و شخصی مربیان مشهود بوده و هست. بنابر این اینکه کدام تیم در جدول شرایطش بهتر است چندان در قوانین نانوشته این بازی موثر نیست. هر تیم که در این بازی آرامش بیشتری داشته باشد و بتواند اهدافش را بهتر دنبال کند، برنده خواهد شد و فکر میکنم در پایان نتیجه به سود استقلال خواهد بود. امیدوارم یک بازی زیبا و دارای گل و به دور از مصدومیت را شاهد باشیم.
پیش بینی کردن دقیقه نتیجه و نام گلزن کار سختی است. بعضا افرادی به صورت تصادفی پیش بینی درست انجام می‌دهند اما این موضوع کاملا تصادفی است و متاسفانه من نمیتوانم نام گلزن را پیش بینی کنم اما احتمال زیادی برای پیروزی استقلال قائل هستم.

گواه اظهارات آجورلو را همه در این چند سال دیدند

وقوع اظهارات پیش از دربی سردار آجورلو را در این چند سال همه دیدند. کاری به این صحبت ها هم نداشته باشیم واضح است که مشکلات مدیریتی استقلال در فصول اخیر بسیار بالا بود. طبق آنچه خودم در این چند سال دیدم و شنیدم معضلات مدیریتی در استقلال مشکلات زیادی ایجاد کرد. طبیعتا وقتی شما یک تیم خوب داشته باشی اما در مدیریت درست عمل نکنی نمی‌توانی به موفقیت و قهرمانی برسی و این دقیقا داستان چند سال اخیر استقلال است.

گفتگو از هادی شاه‌مرادی

کد خبر: 1120505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =