تمرکز بیشتری داشتیم، پرسپولیس را می‌بردیم / نمی‌دانم چرا داور صحنه آشکار خطا را ندید! 

بازیکن تیم فوتبال هوادار تاکید کرد اگر این تیم تمرکز بیشتری داشت حتما پرسپولیس را شکست می داد.

محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز درباره بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: واقعا بازی خوبی بود و اگر از حق نگذریم بازی خوبی انجام دادیم البته موقعیت هم به پرسپولیس زیاد دادیم اما از حق نگذریم پرسپولیس هم تیم کوچکی نیست و آنها پنج سال است که قهرمان ایران می‌شوند و دو بار به فینال آسیا رسیده اند. به هر حال جلوی تیم بزرگی بازی کردیم و در ورزشگاه آزادی سخت است که بخواهیم مقابل تیم بزرگی مثل پرسپولیس به این تیم موقعیت ندهیم. با این حال معتقدم که خیلی خوب بازی کردیم.

وی درباره اینکه احساس می شد پرسپولیس این بازی را خیلی راحت با پیروزی پشت سر می‌گذارد گفت: بله خیلی ها این تفکر را داشتند اما ما نشان دادیم که روح تیم بزرگی داریم و می توانیم کارهای سخت را به خوبی انجام دهیم و فقط حیف که نتوانستیم چند دقیقه بیشتر دوام بیاوریم تا بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم اگر تمرکز بیشتری داشتیم مطمئنا نمی توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم. 

این بازیکن درباره اینکه آیا هوادار در فصل جاری در لیگ برتر ماندنی خواهد شد یا خیر گفت: واقعاً ناراحت میشن وقتی که چنین سوالی را از من می پرسند این در حالی است که ما واقعاً تیم خوبی هستیم و در دیدار های گذشته فقط یک نیمه جلوی پیکان بازی ضعیفی را ارائه دادیم و در سایر مسابقات از حریفان سر تر بودیم و فقط با بدشانسی نتوانستیم نتیجه بگیریم. حالا هم هدفگذاری تیم ما رتبه تک رقمی است و می خواهیم این اتفاق بزرگی را رقم بزنیم. 

حسینی که زننده گل اول به پرسپولیس بود اما پیمان میری که بعد از رد شدن توپ تکل زده و سعی کرد تا با شادی گل اینطور القا کند که زننده گل او بوده است، در این خصوص اظهار داشت: هرچند از رفتار پیمان میری تعجب کردم اما به او حق می دهم چون  در شادی گل همه ما سهیم بودیم و من زحمات تمام تیم را تبدیل به گل کردم، با این حال پیمان شاید احساس کرد که توپ می خواهد به اوت برود و آنطور به سمت توپ حمله کرد تا اجازه ندهد این اتفاق بیفتد. در هر صورت مهم زدن گل بود که اتفاق افتاد. 

بازیکن تیم فوتبال هوادار درباره اتفاقات داوری در این دیدار گفت: نمی‌دانم چطور داور مسابقه صحنه خطای دقیقه ۹۱ را تشخیص نداد و آن را خطا اعلام نکرد در حالی که بازیکن پرسپولیس به طور آشکار مدافع ما را هل داد و به نظر من این گل خطا بود.

کد خبر: 1121559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =