صدا و سیما حرفه‌ای عمل نمی‌کند / مدیران سواد حضور در رسانه را ندارند

حامد جوادزاده گفت: مدیرانی که در حال حاضر در سازمان صدا و سیما بر روی کارند شاید سابقه مدیریتی داشته باشند اما سواد حضور در یک رسانه را ندارند.

حامد جوادزاده کارشناس رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره نحوه عملکرد صدا و سیما و دلایل تک‌صدایی حاکم بر رسانه ملی اظهار کرد: متاسفانه سازمان صدا و سیما طی این سال‌ها عملکرد مناسبی از خود نشان نداده است و وجود مدیران ناشایست در برخی از شبکه‌ها نیز حاکی از همین مسئله است.

جوادزاده ادامه داد: از سازمان صدا و سیما به عنوان یک سازمان حرفه‌ای انتظار می رود که حرفه‌ای نیز عمل کند و اینکه این سازمان در خدمت چه نوع تفکری است، اصلا اهمیت ندارد.

کارشناس رسانه در ادامه اظهار کرد: متاسفانه در زمان آقای علی عسکری با یک سازمان حرفه‌ای روبرو نبودیم و این ضعف عمده‌ای بود که موجب بروز خسارات فراوانی نیز شد.

وی با بیان اینکه اگر اراده‌ای وجود داشته باشد، مشکلات سازمان صدا و سیما در مدت کوتاهی قابل حل است، گفت: ساختار سازمان صدا و سیما در 6 ماه می‌تواند با تغییرات عمده‌ای روبرو شده و به یک سازمان حرفه‌ای تبدیل شود چرا که دارای ساختار مناسبی است اما متاسفانه عملکردها ضعیف و نامناسب بوده است.

جوادزاده در ادامه افزود: مدیرانی که در حال حاضر در این سازمان بر روی کارند افرادی هستند که شاید سابقه مدیریتی داشته باشند اما تجربه و سواد حضور در یک رسانه را ندارند.

کارشناس رسانه در پایان ابراز امیدواری کرد که با حضور پیمان جبلی رویکرد صدا و سیما تغییر پیدا کرده و شاهد اتفاقات خوبی در این سازمان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1122456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =