ضعف مدیریت در صدا و سیما افزایش داشته / تلویزیون مخاطب خود را از دست داده است

بازیگر فیلم صبح اعدام گفت: کیفیت برنامه‌های تلویزیونی در سال‌های اخیر افت زیادی داشته که از ضعف مدیریت در سازمان صدا و سیما نشات می‌گیرد و این امر، باعث کوچ مخاطبان از تلویزیون شده است.

ارسطو خوش رزم بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره عملکرد صدا و سیما اظهار کرد: ضعف مدیریت در صدا و سیما طی سال‌های اخیر بسیار زیاد شده و این موضوع را می‌توان از کنار گذاشتن انسان‌های بزرگ و با استعداد از این مجموعه مشاهده کرد، در حالی که این افراد سرمایه‌های صدا و سیما هستند و باید از تجربیات آنها استفاده کرد ولی چنین اتفاقی نمی‌افتد.

بیشتر بخوانید:

مسئولان صداوسیما اهمیتی برای ذائقه مخاطب قائل نیستند / اعتماد؛ عنصر مغفول مانده در رسانه ملی

بازیگر فیلم صبح اعدام گفت: در حال حاضر کیفیت برنامه‌های تلویزیونی از اهمیت زیادی برخوردار نیستند و این رسانه بیشتر به یک محل برای کاسبی تبدیل شده است و رسانه‌ای که باید پربیننده‌ترین باشد به روزی افتاده که مردم از تماشای برنامه‌های آن اکراه دارند.

برنده سیمرغ بلورین نقش اول مرد در جشنواره فیلم فجر 42 ادامه داد: زمانی هر بازیگری که در یکی از سریال‌های تلویزیون نقشی ایفا می‌کرد به یک سوپراستار تبدیل می‌شد، اما در حال حاضر بسیاری از بازیگرها پس از ایفای نقش در ده یا پانزده سریال همچنان ناشناخته هستند و کسی آنها را نمی‌شناسد و این نشان‌دهنده این است که تلویزیون مخاطب خود را از دست داده است.

خوش رزم با اشاره به افزایش سه برابری بودجه صدا و سیما تاکید کرد: عملکرد صدا و سیما در سال‌های اخیر نشان داده که افزایش بودجه چیزی جز هدررفت بیت المال نیست؛ سازمان صدا و سیما فارغ از درآمدی که از طریق آگهی‌ها دارد، با چنین بودجه‌ای می‌تواند در یک سال بیست یا سی سریال الف با هنرمندان درجه یک تولید کند، اما در خروجی چنین چیزی را مشاهده نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان صدا و سیما با این حجم از تبلیغاتی که دارد نیازی به به بودجه دولتی ندارد، گفت: مشخص نیست پول‌هایی که به سازمان صداو سیما تزریق می‌شود، کجا می‌رود، چرا که خروجی درستی ارائه نمی‌شود برای همین بهتر است مسئولان بر عملکرد مدیران صداوسیما نظارت داشته باشند.

خوش رزم در پایان تاکید کرد: امیدوارم مدیران هر چه زودتر به فکر چاره‌ای برای حل مشکلات صداو سیما باشند تا تلویزیون بتواند دوباره به روزهای اوج خود بازگردد؛ هنرمندان دلشان می خواهد حاصل زحمات خود را در این رسانه ببیند، اما وقتی چنین اتفاقی نمی‌افتد آنها هم سرخورده می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =