دولت سیزدهم به‌ دنبال ایجاد عدالت اجتماعی است

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم به‌ دنبال ایجاد عدالت اجتماعی و برخورد با رانت‌خوران است و باید به دولت مجال دهیم تا اقدامات لازم را برای رفع این مشکلات انجام دهد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز قاسم ساعدی با بیان اینکه باید به دولت سیزدهم فرصت دهیم تا مشکلات کشور را حل کند، گفت: دولت سیزدهم به‌ دنبال ایجاد عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد و برخورد با رانت‌خوران است و باید به دولت مجال دهیم تا اقدامات لازم را برای رفع این مشکلات انجام دهد.

وی بیان کرد: هنوز برخی از مدیران دولت سابق در دولت فعلی مشغول به کار هستند و منتظر هستیم که دولت جدید برنامه‌های خود را عملیاتی کند و نباید قصاص قبل از جنایت کنیم. باید به دولتمردان فرصت رفع مشکلات کشور را بدهیم.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته در صورتی که دولت وعده‌های خود را عملیاتی نکند، ما باید به سمت ابزارهای نظارتی چون تحقیق و تفحص و سوال از وزرا برویم و این حق و ابزار قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است اما نباید در این زمینه عجله کرد و باید به دولت فرصت داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما نباید عجولانه عملکرد دولت سیزدهم را مورد قضاوت قرار دهیم و از آنان توقع رفع فوری و کوتاه مدت مشکلات کشور را داشته باشیم. حداقل چندین ماه طول می‌کشد که دولت سیزدهم مشکلات را شناسایی و برای آن راهکارهایی را بیندیشد و برنامه‌ریزی کند.

ساعدی با بیان اینکه اولویت اصلی دولت باید حل مشکلات معیشتی مردم باشد، گفت: در بودجه سال آینده هم باید این نگاه وجود داشته باشد و مردم باید بهبود وضعیت معیشتی را سر سفره‌های خود ببینند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رئیس‌جمهور و دولتمردان در سفرهای استانی خود به مردم وعده‌هایی داده‌اند که حتماً باید در زمان بررسی لایحه بودجه سال آینده اعتبارات لازم برای تحقق این وعده‌ها در نظر گرفته شود و مجلس هم پیگیر این مسئله و تحقق وعده‌های استانی دولت است.

انتهای پیام/

منبع: مهر
 

کد خبر: 1123089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =