استراتژی میدان باید سرلوحه عمل مسئولان کشور باشد / حاج قاسم مطیع محض ولایت بود

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حاج قاسم در اطاعت از رهبر معظم انقلاب و ولایت پذیری محض مصداق بارز ذوب در ولایت و اطاعت محض بود.

محمدمهدی زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز، با زنده نگهداشتن یاد و خاطره همه شهدای مقاومت و در رأس آن سیدالشهدای مقاومت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم فردی چند بعدی بود. یعنی حتی ابعاد مدیریتی او را به خواهیم بررسی کنیم، از مدیریت در خانه، محیط کار، مدیریت میدان مبارزه با داعش مدیریت حرف های فراوانی وجود دارد که برای مدیران کشور درس آموز است که چه منشی داشته باشند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حاج قاسم در اطاعت از رهبر معظم انقلاب و ولایت پذیری محض  مصداق بارز ذوب در ولایت و اطاعت محض بود.

زاهدی با اشاره به صحبت های حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه راه نجات اطاعت از ولی فقیه است، گفت: حضور سردارمقاومت در میدان مبارزه با جریان داعش و نبر تا حذف فیزیکی جریان تکفیری از منطقه مصداق اطاعت محص از فرمانده کل قوا بود.

وی ادامه داد شهید سلیمانی با شناخت از منطقه و اطلاعات از توانمندیهای دشمن و تاکتیک ها و تجهیزات آنان در مهار داعش موفق بود. زاهدی با اشاره به اینکه جریان تکفیر خوشونت را در کشورهای مسلمان رواج داده بود و به هیچ کس رحم نمی کرد، خاطرنشان کرد: حاج قاسم با استراتژی منحصب به فرد توان کشورهای منطقه را برای ریشه کن کردن داعش بسیج کرد و با طراحی عملیات های مختلف و ابزاری که در دست داشت توانست بر دشمن غلبه کند و داعش را از منطقه حذف کند.

نماینده مردم کرمان در مجلس اظهار کرد: ای کاش رفتار حاج قاسم به عنوان یک الگوی مدیریت جهادی و میدانی سرلوحه کار مسئولان باشد که در مناطق مختلف کشور بروند و با مردم صحبت کنند تا با مشکلات و توانمندی های آنان آشنا شوند و در رفع چالش ها بهره بگیرند.

وی اضافه کرد:مسئولان وقتی با حضور در میدان از ظرفیت ها و چالش ها خبر داشته باشند بهتر میتوانند در تهران برای رفع این چالش ها تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1123985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =