حزب الله عراق: نمی‌شود از گرفتن انتقام خون شهدا کوتاه آمد

گردان‌های حزب‌الله عراق تاکید کرد که هرگز از گرفتن انتقام خون سرداران مقاومت کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، به نقل از خبرگزاری المعلومه، گردان‌های حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای خطاب به شرکت کنندگان در تجمع میلیونی بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ابو مهدی المهندس، معاون رئیس حشد شعبی عراق گفت: ای جوانان غیور عراق شما با حضور در تجمع میلیونی سالروز شهادت سرداران مقاومت ثابت کردید که اهل وفاداری و ثبات و پایداری در مسیر شهدا هستید. شما بینی دشمنان را به خاک مالیدید و سیلی محکمی به صورت استکبار آمریکا زدید؛ آمریکایی که توهم زد با ترور سرداران مقاومت می‌تواند شعله مقاومت را در قلب‌های شما خاموش کند و شما را وادار کند که از مقاومت و حشد شعبی دست بکشید.

در این بیانیه آمده است: ما از حضور شما در این بزرگداشت تشکر می‌کنیم که ثابت کردید مقاومت همچنان ادامه دارد و گرفتن انتقام خون شهدا مسئله‌ای است که نمی‌شود از آن کوتاه آمد.

در این بیانیه آمده است: فرزندان مقاومت با خودشان عهد بستند که هرگز به اشغالگران اجازه ندهند سرزمین انبیاء یا ائمه و شهدا را آلوده کنند و هرگز ساکت نخواهند نشست تا زمانی که طاغوت‌ها بهای جنایت بزرگشان را بپردازند و خوار و ذلیل از عراق خارج شوند.

انتهای پیام/

ایسنا

کد خبر: 1124423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =