درگیری‌ شب گذشته اربیل قبیله‌ای بوده است

بر اساس گزارش منابع میدانی در عراق، درگیری‌های شب گذشته اربیل قبیله‌ای بوده و نهایتا با میانجیگری قبیله «هرکی» حل و فصل شده است.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل ایسکانیوز، شب گذشته تصاویری در فضای مجازی در مورد درگیری شدید در اربیل عراق منتشر شد و برخی مدعی ارتباط آن با انتقام ایران از رژیم صهیونیستی بودند. با توجه به گمانه‌زنی‌هایی که در روزهای اخیر در مورد پاسخ ایران به هدف قرار دادن ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق انجام می‌شود، هرگونه حادثه‌ای بلافاصله به این مسئله ارتباط داده می‌شود و به نظر می‌رسد عده‌ای نیز با اهداف مختلف از این موضوع برای دیده شدن استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

حمله غیر مستقیم، گزینه محتمل ایران برای ضربه به اسرائیل است

بررسی ایسکانیوز از منابع میدانی در عراق نشان می‌دهد که تصاویر شب گذشته درگیری در اربیل مربوط به درگیری قبیله‌ای در کردستان عراق بوده و هیچ موضوع سیاسی در آن دخیل نبوده است. به گفته یک منبع مطلع، نهایتا این درگیری شدید با میانجیگری قبیله «هرکی» حل و فصل شده است.

به نظر می‌رسد تا زمان عملی شدن وعده انتقام ایران از اسرائیل، انتشار اخباری از این دست در فضای مجازی افزایش خواهد یافت. لازم به ذکر است شب گذشته حزب الله لبنان حملات موشکی گسترده‌ای علیه رژیم صهیونیستی انجام داد و با بیش از ۵۰ موشک شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد. علاوه بر این، پیش‌بینی مقامات غربی مبنی بر قریب الوقوع بودن عملیات انتقام ایران از اسرائیل، موجب ملتهب شدن فضای مجازی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =