اولین پاسخ منفی نقل و انتقالاتی به پرسپولیسی‌ها

پرسپولیسی ها در اولین اقدام خود برای جذب بازیکن ناموفق عمل کرده اند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز ، یحیی گل محمدی در حالی برنامه‌های نقل و انتقالاتی خود را آماده می‌کند که در این بین جذب مهاجم جزو اولویت‌های این مربی خواهد بود. در واقع موضوعی که پیش از نیز کادر فنی قرمزها از لزوم انجام آن صحبت کرده بودند به خط حمله تیم مربوط می‌شد. جایی که پاره شدن رباط صلیبی عیسی آل کثیر و دوری حداقل شش ماهه این بازیکن از میادین باعث تشدید نیاز به تقویت شده است.

رصد بازیکن برزیلی

در این خصوص ابتدا خبرهایی مبنی بر رصد عملکرد فنی چند بازیکن برزیلی توسط گل‌محمدی شنیده شده و گفته می‌شود ظاهرا یک بازیکن از لیگ دو این کشور مدنظر این مربی قرار گرفته است اما با توجه به سابقه بد بازیکنان برزیلی در این تیم، یحیی قصد دارد برای این تصمیم خود وسواس بیشتری به خرج دهد.

بابایی و کوشکی در رادار سرخ

البته علاوه بر این برخی محافل خبری از جذب احتمالی پیمان بابایی که نیم‌فصل اول را در تراکتور به میدان رفت و علیرضا کوشکی مهاجم پیکان نیز حکایت دارند. در خصوص جذب بابایی هنوز اطلاعات بیشتری در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته اما یکی از مسئولان باشگاه پیکان در رابطه با جذب کوشکی ضمن اعلام این نکته که هیچگونه درخواست رسمی از سوی پرسپولیسی‌ها به دست این باشگاه نرسیده، خاطرنشان کرد قصد فروش این بازیکن را ندارند تا قرمزها اولین پاسخ منفی خود در فصل نقل و انتقالات زمستانی را دریافت کرده باشند.

ایده‌آل‌ترین برنامه

البته در خصوص برنامه‌های گل‌محمدی بحث معاوضه رضا اسدی جز مطرح است. اسدی از جمله بازیکنانی بود که تابستان امسال با جنجال زیاد پرسپولیسی شد اما حالا با گذشت نیمی از مسابقات معلوم شده سرمربی قرمزها دیگر اعتقادی به این بازیکن ندارد. در این خصوص نیز شنیده می‌شود یحیی از مسئولان نقل و انتقالات باشگاه درخواست کرده در صورت امکان برنامه معاوضه اسدی با یکی از دو باشگاه سپاهان یا گل گهر را در دستور کار خود قرار دهند.

در واقع برنامه ایده آل گل محمدی این است که با جدایی اسدی، از بین شهریار مغانلو، سجاد شهباززاده یا سعید صادقی حداقل یک مهاجم را جذب نماید اما اولین مشکلی که سر راه سرمربی پرسپولیس وجود دارد این است که او روی بهترین مهاجمان دو تیم رقیبش دست گذاشته و همین کافی است تا احتمال تحقق این تصمیم تضعیف گردد.

با همه این‌ها باید گفت سابقه فوتبال کشورمان نشان داده در بازه فصل نقل و انتقالات احتمال وقوع هر جابجایی بین تیم‌ها ممکن است. بنابر این باید منتظر ماند و دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار برنامه نقل و انتقالاتی یحیی گل‌محمدی در خط حمله تیم پرسپولیس است.

گزارش از هادی شاه‌مرادی

کد خبر: 1125535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • عباس صوفی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
      2 7
      بجای بازیکنان خارجی به دنبال ایرانی ها باشید یک مهاجم خوب مثل شهریارمغانلو یک دروازه بان خوب مثل علیرضا بیرانوند حسین پورحمیدی محمدرضا اخباری پیام نیازمند و..........
    • مجتبی صمدی IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
      4 1
      انشاالله مهاجم بدرد بخور جزب کنیم توکل بر خدا