عیدی بازنشستگان در موعد مقرر پرداخت می‌شود

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی گفت: تلاش می‌کنیم که عیدی بازنشستگان در موعد مقرر پرداخت شود، هر چند مبلغ آن هنوز اعلام نشده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی گفت: تلاش می‌کنیم که عیدی بازنشستگان در موعد مقرر پرداخت شود، هر چند مبلغ آن هنوز اعلام نشده است.

میرهاشم موسوی در جمع خبرنگاران در خصوص بیمه زنان سرپرست خانوار، اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه سازمان تامین‌اجتماعی با دولت، بخشی از سهم بیمه شده را دولت باید پرداخت کند.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای در این رابطه به سازمان برنامه و بودجه ارسال کرده‌ایم، افزود: به محض امضا شدن این تفاهم‌نامه، اگر کسی پشت نوبت باشد تحت پوشش بیمه زنان سرپرست خانوار قرار می‌گیرد.

این مسئول در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی در سال آینده، ادامه داد: قطعاً یک ضریب افزایشی وجود خواهد داشت، اما منتظر هستیم تا شورای روابط کار شکل گرفته و ضریب سالانه که اتفاق افتاد، میزان افزایش حقوق بازنشستگان نیز اعلام می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی با اشاره به حق بیمه کارگری، تصریح کرد: کارگران مشاغل مختلف که تحت پوشش بیمه اجباری هستند و بر اساس قانون، مشمول کسر حق بیمه سهم کارگر می‌شوند، در صورت افزایش حقوق کارگران در سال آینده و متعاقب آن افزایش سهم حق بیمه، کسورات‌شان نیز متناسب با افزایش حقوق اعمال خواهد شد.

موسوی با اشاره به عیدی بازنشستگان تامین‌اجتماعی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که عیدی بازنشستگان در موعد مقرر پرداخت شود، هر چند مبلغ آن هنوز اعلام نشده و دولت باید مصوب کند که بعد از طی همه این مراحل، آن را اعلام می‌کنیم.

خبرنگار: مهرداد جلیلی منش

انتهای پیام /

کد خبر: 1127518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سید اشنا IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
      1 0
      این دولتها گردو تو دامن تامین اجتماعی نمیریزن که هیچ بلکه گردوهای خود تامین رو هم میدزدن بابا خجالت بکشید سیر نسدین از این دزدیها و چپاولگری یه عمر کارگر جونشو گذاسته تو این صندوق برای روز پیری و کوری نه اینکه حالا یه مشت چپاولگر بیان و ثندوق و به غارت ببرن حالا هم که به اضافه شدن حقوق میرسه ناله کنن که دولت نداره مگه دولت از اموال عمومی میخواد بده که ناله میکنه نخیر پی انداز خود کارگر زجر کشیدس دولت بدهی شو به صندوق بده کمک کردنش پیشکش اگر دولتها اموال این صندوق رو به یغما نبرده بودن الان کارگران از بهترین موقعیت حقوقی بر خوردتر بودن و منت هیچ کس و نا کسم نیاز نبود بکشن واقعا که خوب دچرهای شده با این مدیران که حیغ اسم مدیر که رو یه سری از این دزداست الهی و ربی من لی غیرک