رئال قربانی غول کش های باسکی!

در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری اسپانیا اتلتیک بیلبائو موفق شد با گل دقایق پایانی خود رئال مادرید پرستاره را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ فصل فوتبالی برای کهکشانی ها رویایی پیش می رفت تا اینکه شب گذشته برابر شاگردان گارسیا به میدان رفتند.

سن مامس دیشب نیز یک ۹۰ دقیقه طوفانی و سخت را برای رقیب رقم زد. شور و هیجان و سر و صدای کر کننده ای که کار را برای هر حریفی سخت می کند.

دیدار دیشب متعادل پیش می رفت و گاهی بیلبائو و گاهی رئال مادرید خطراتی را روی دروازه هم ایجاد می کردند اما هیچ کدام نتیجه بخش نبود تا اینکه الکس برنگر تعویض طلایی مارسلینو گارسیا در دقیقه ۸۹ روی اشتباه فاحش کاسمیرو با یک حرکت تماشایی و ضربه دیدنی حکم به حذف کهکشانی ها از جام حذفی اسپانیا داد.

شیرهای باسکی برای رسیدن به این مرحله بارسلونای ژاوی هرناندز را شکست داده بودند و حالا با حذف دیگر قدرت فوتبال اسپانیا ثابت کردند که شایسته ترین تیم برای کسب مقام قهرمانی این رقابت ها هستند.

نکته قابل توجه اینکه گارسیا در سه دیدار قبلی خود برابر کارلو آنچلوتی شکست خورده بود و این پیروزی به نوعی شکستن طلسم این مربی برابر رهبر کهنه کار مادریدی ها هم محسوب می شود.

رئالی ها بسیار امیدوار بودند که با روندی که تیمشان دارد امسال بالاخره بتوانند سه گانه را به دست بیاورند اما سد محکم سن مامس مانع از تحقق این رویای شیرین شد.

اتلتیک بیلبائو که پس از بارسلونا پرافتخار ترین تیم در کوپا دل ری محسوب می شود این فرصت را دارد تا با قهرمانی در مسابقات این فصل یک جام دیگر به افتخارات خود اضافه کند.

مجتبی احسانی

کد خبر: 1128430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =