رئال‌مادرید آماده تمدید قرارداد با ناچو

کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید در صورت تمایل می‌تواند قراردادی جدید با کهکشانی‌ها منعقد کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه رئال مادرید تصمیم‌گیری درباره آینده ناچو فرناندس را کاملاً به خود او واگذار کرده است. تا پیش از این به نظر می‌رسید که مدافع میانی 34 ساله رئالی‌ها در پایان فصل به دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو خاتمه خواهد داد اما با پررنگ‌تر شدن نقش او در برنامه‌های تاکتیکی کارلو آنچلوتی در فصل جاری، ممکن است آینده متفاوتی در انتظار بازیکن کهنه‌کار باشد.

بیشتر بخوانید:

انتقاد ستاره سابق رئال مادرید به هالند؛ به هیچ دردی نمی‌خوری!

طبق ادعای نشریه آ اس، ماندن یا نماندن ناچو در رئال مادرید کاملاً به خود او بستگی دارد و مسئولان باشگاه نیز در اظهارنظری که رسانه‌ای نشده، گفته‌اند «به محض ابراز تمایل بازیکن برای تمدید قرارداد، فردای آن روز قراردادش تمدید خواهد شد».

با وجود این ادعای آ اس، احتمال رفتن ناچو همچنان وجود دارد چرا که افزایش زمان حضور او در ترکیب رئال مادرید در بازی‌های سبک‌تر تیمش صورت گرفته و برای بازی‌های مهم فصل، کارلو آنچلوتی ترجیح داده که از اورلین چوامنی استفاده کند. علاوه بر این، برنامه باشگاه برای جذب «لنی یورو» مدافع میانی تیم فوتبال لیل فرانسه و رهایی دیوید آلابا و ادر میلیتائو از بند مصدومیت، می‌تواند به کاهش شانس ناچو برای فصل آینده منجر شود که این موضوع نیز می‌تواند روی تصمیم‌گیری او برای آینده تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =