مرفاوی: قهرمانی لیگ و حذفی در دسترس استقلال است

پیشکسوت استقلال امیدوار است این تیم بتواند در دو رقابت جام حذفی و لیگ برتر امسال برای هوادارانش جام بیاورد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، صد مرفاوی در مورد شرایط فعلی استقلال و صدرنشینی این تیم به خبرنگار ما گفت: قهرمانی نیم فصل را به هواداران تبریک می‌گویم. تلاش زیادی برای کسب این عنوان انجام شد. استقلال رکوردها را شکست و به نظرم اینکه حتی یک شکست نداشت و از بهترین خطوط حمله و دفاع لیگ بهره برد، نشان از یک عملکرد تیمی عالی دارد گرچه در این بین نقاط ضعفی هم هست که قطعا در نیم‌فصل دوم برطرف خواهد شد.

او در مورد بازیکنانی که جذب شدند ادامه داد: به هر حال استقلال نقاط ضعف خود را با جذب یکسری بازیکنان مثل حردانی پوشش می‌دهد و قطعا در ادامه بازیکنان دیگری هم جذب می‌کند. این تیم برای قهرمان شدن باید در تمام خطوط قدرتمند ظاهر شود. انشاالله با تلاش مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان قهرمانی جام حذفی و لیگ برتر را در پایان فصل جشن بگیریم و چنین چیزی دور از دسترس نیست.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد عملکرد تیم ملی با دراگان اسکوچیچ عنوان کرد: تیم ملی عالی کار کرده و به جام جهانی رفته و حال باید منتظر باشیم و ببینیم در چه گروهی قرار می‌گیریم و بعد انتظار صعود یا عدم صعود از گروه را داشته باشیم. البته که در این بین امکانات هم بسیار شرط است و باید ببینیم در ادامه چه اتفاقی رخ خواهد داد.

مرفای در پایان افزود: جا دارد قهرمانی فولاد خوزستان در سوپرجام را به جواد نکونام، بازیکنان این تیم و مردم خوب و فوتبال‌دوست خوزستان تبریک بگویم. به نظر من این قهرمانی واقعا اتفاق خوشایندی بود.

کد خبر: 1129048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =