ضرر عجیب آقای سرمربی لیگ برتری به خاطر پسرش!

پسر سرمربی معروف لیگ برتری برای پدرش دردسر عجیبی ایجاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز ، یکی از مولفه‌های جهان فوتبال شهرت است. شهرت همیشه برای فوتبالی‌ها هم پلی برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگتر بوده و هم محلی برای دردسر و حاشیه. البته این نکته را نباید نادیده بگیریم که تلفیق این دو حالت نیز در سرنوشت برخی از آنها رقم خورده است. درست مانند یکی از سرمربیان مطرح لیگ برتری که به لطف شهرت هم اوج محبوبیت را تجربه کرده و هم جنجال‌هایی را که ناخواسته وارد زندگی‌اش شده‌اند.

پسر دردسرساز
فارغ از برخی شائبه‌هایی که پیرامون این سرمربی شنیده می‌شود، پسر وی نیز نشان داده ید طولایی در ایجاد دردسر برای پدرش دارد. ماجرا از این قرار است که پسر این سرمربی در چند سال اخیر با سوءاستفاده از جایگاه پدرش وارد امور اقتصادی شده و علاوه بر این فعالیت های زیادی در فضای مجازی انجام می‌دهد.
این پسر که کمی بعد از اولین قهرمانی پدرش با یکی از تیم‌های پرطرفدار فوتبال ایران نامش بر سر زبان‌ها افتاد، تا به حال در چند مورد از فعالیت‌های اقتصادی‌ خود باعث شرمندگی پدر شده است. با توجه به اینکه او همیشه با استفاده از عنوان پدرش برنامه‌های خود را اجرا می‌کند، انتشار برخی اخبار پیرامون وی سرعت زیادی به خود می‌گیرد.

کلاهبرداری در فروش موبایل!
حال تازه‌ترین خبری که به دست خبرنگار ورزشی ایسکانیوز رسیده از ماجرایی حکایت دارد که برای آقای سرمربی غرامت مالی به همراه داشته است. منبع آگاه در این خصوص اینطور عنوان کرده که پسر این مربی با فروش یک گوشی موبایل به مبلغ 50 میلیون تومان به یکی از مشتریانش حاشیه جدیدی را ایجاد کرده است. آنطور که گفته شده این گوشی موبایل تقلبی بوده و ارزشی کمتر از 2 میلیون تومان داشته و مشتری نیز چند روز پس از خریداری متوجه این موضوع می‌شود. 
پس از اینکه اقدامات اولیه خریدار برای دریافت پولش بی نتیجه می‌ماند، ماجرای کلاهبرداری را به گوش پدر آقای فروشنده که در یکی از تیم‌های مطرح شهرستانی لیگ برتر فعالیت دارد، می‌رساند و تمام غرامت را از وی دریافت می‌کند.
این چندمین فقره از مشکل سازی این پسر برای پدرش است که به واسطه فعالیت‌های اقتصادی رخ می‌دهد.

تحرکات علیه دو سرمربی
این پسر بر خلاف پدرش هرگز به صورت مستقیم وارد دنیای فوتبال نشد اما همیشه به عنوان یک حاشیه پررنگ (شاید بتوان گفت پشت پرده) نامش به گوش اهالی رسانه و هواداران بسیار آشنا است.
از نکات جالب ماجرا اینجاست که همین پسر در فضای مجازی نیز فعالیت‌هایی را علیه یکی دو سرمربی دیگر انجام می‌دهد و حتی برای این تحرکات هزینه‌هایی را نیز پرداخت می‌کند. هرچند هدف وی از این اقدامات بر کسی پوشیده نیست اما باید دید رفتارهایش را تا چه زمانی ادامه خواهد داد.

کد خبر: 1130059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =