حقوق بازنشستگان کارگر همسان سازی می‌شود؟

عبدالملکی گفت: مقرر شده حسابرسی ویژه‌ای در خصوص بدهی دولت به تامین اجتماعی انجام شود تا مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت به صورت دقیق تعیین شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درباره آخرین اخبار از پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی، اظهار کرد: به جد پیگیر پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی هستیم. درحال حاضر اختلاف نظری میان سازمان با دولت درخصوص میزان بدهی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

پرداخت عیدی سایر بازنشستگان با حقوق اسفندماه

وی گفت: مقرر شده حسابرسی ویژه‌ای در این خصوص انجام شود تا مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت به صورت دقیق بررسی شود. دولت در این دوره زمانی، عزم جدی برای پرداخت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی دارد.

عبدالملکی بیان کرد: مقدار کم و کیف بدهی در جلسات سازمان تامین اجتماعی با سازمان برنامه و بودجه در حال بررسی است تا محاسبات دقیقی انجام شود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: هنوز میزان دقیق بدهی دولت به سازمان مشخص نیست منتظر هستیم بررسی‌ها انجام شود تا میزان رقم بدهی تعیین شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بازهم اجرا می‌شود؟ خاطرنشان کرد: این موضوع را از سازمان تامین اجتماعی پیگیر باشید، اتفاقات خوبی رقم خورده که جزئیات آن را مدیرعامل تامین اجتماعی در جریان هستند و اعلام می‌کنند.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1132561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • فرزاد تورانپور IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      1 0
      حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال آینده دقیق کی اعلام میشود