در جام حذفی تیم راحت وجود ندارد

محسن آذرباد گفت: تمام تیم‌هایی که در هشت تیم برتر جام حذفی قرار گرفته‌اند، لیاقت داشته‌اند که به این مرحله صعود کرده‌اند و تیم راحتی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، قرعه کشی جام حذفی انجام شد و تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی حریفان خود را شناختند، محسن آذرباد کاپیتان تیم مس رفسنجان در همین خصوص به خبرنگار ما گفت: تمام تیم‌هایی که در هشت تیم برتر جام حذفی قرار گرفته‌اند، لیاقت داشته‌اند که به این مرحله صعود کرده‌اند و تیم راحتی وجود ندارد، تیم خلیج فارس دو تیم لیگ برتری را حذف کرده است و قطعا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه درجام حذفی را کسب کنیم.

کاپیتان مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که آیا در پایان فصل می‌توانند جزو چهار تیم بالای جدول باشند گفت: بازی‌های سختی پیش روی ما است، ۹ فینال تا پایان لیگ داریم و امیدوارم که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و در پایان فصل رتبه‌ی خوبی کسب کنیم.

آذرباد با اشاره به شرایط تیم مس کرمان و بازی آینده مقابل هوادار خاطرنشان کرد: شرایط تیممان خیلی خوب است، ان شاالله بتوانیم در بازی بعدی، ناکامی بازی با نفت مسجد سلیمان که موفق به کسب سه امتیاز نشدیم را جبران کنیم.

هافبک مس رفسنجان در خصوص کار با محمد ربیعی در مس گفت: آقای ربیعی مربی جوان و در عین حال بسیار با تجربه است که به تیممان و بازیکنان خیلی کمک کرده است، امیدوارم که در تمام مراحل زندگی موفق باشند.

آذرباد در پایان در خصوص اینکه چه تیمی قهرمان لیگ برتر می‌شود خاطر نشان کرد: استقلال و پرسپولیس خود را جدا کردند اما سپاهان هم روی کاغذ برای قهرمانی شانس دارد، هنوز زود است تیمی را قهرمان این فصل بدانیم.

علیرضا آذربرزین

کد خبر: 1132969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =